کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

یه روزم میرم هند، تو اون کوچه‌ها و خیابونای شلوغش قدم میزنم، ببینم واقعا -همونجور که همیشه تصور میکردم- همه جا بوی عرق تن میاد؟ بعدم خودمو میرسونم به کشمیر، تو یه قایق تفریحی روی رودخونه ساکن میشم و شاید همونجا با یه دلبر هندی بخوابم. 



پ.ن.

واقعا عنم میگیره از مردایی که میان پای این پست کامنتی میذارن که در شأن خود کون‌دهِ چاقالشونه. از استفراغ خوک و شاش سگ چندش‌آورترن. حیف که این آدمای مریض فحش خوردن دوس دارن و باهاش ارضا میشن و گرنه با خوندن جواب کامنتاشون  میتونستین کلی فحش جدید یاد بگیرین:))

نظرات 9 + ارسال نظر
یه مرد یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ب.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

اینقدر به خوابیدن فکر نکن

بعدش بیدار میشم، نگران نباش:))
یه مثل قدیمی هست نمیدونم شنیدی؟ «آبکش به آفتابه میگه دوسوراخه»

مسلم یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1402 ساعت 11:46 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com

چه باحال

آره:))
تو هم میای؟

نسیم دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1402 ساعت 09:44 ق.ظ

هند نرفتم
ولی شنیدم که خیلی شگفت انگیزه
قایق و کشمیر و پایه م
ولی با هندیه نمیخوابم
یه ملیت دیگه باشه پایه م

بابا هر جایی خوب و بد داره، حالا یه شانسی به هندیا بده، شاید خوشت اومد:))

خانوم ف دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1402 ساعت 11:52 ق.ظ

هندی دابر هم داریم مگه

آمیتا باچان عنه؟:))))

خانوم ف دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1402 ساعت 03:32 ب.ظ

خداایی
reallly واقعا؟
آمیتا چاخان چیه خواهر
تو ایاقتت کمتر از جورج کلونی نیست :))

حالا اجازه بده به عنوان یه فسیل دهه شصتی سطح توقعم رو معقول نگه دارم:))
ضمن اینکه هیچ وقت رو جرج کلونی کراش نداشته‌م . جیسون موموآ رو برام ردیف کن بی‌زحمت:))

زهرا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1402 ساعت 06:12 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

وااااای مرضیه!!
فکر میکردم فقط خودمم که دلم میخواد برم تو شلوغی کوچه پس کوچه های هند راه برم و ببینم ایا واقعا همونقدر کثیف و بوداره؟!
کشوریه که دوست دارم برم ببینم.
زن و مردهای قشنگی هم داره.
منم با خودت ببر خلاصه

من مطمئنم تو یه همسفر عالی هستی
بیا بچه‌هامونو که از آب و گل درآوردیم بریم دنیا رو بگردیم

مسلم چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1402 ساعت 02:32 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com

آخ دلبر هندی
همیشه فکر می‌کنم فقط هندی‌ها بلدند عاشق بشن
The Apu Trilogy.1955,56,58-Satyajit Ray
تونستی این سه‌گانه رو ببین، ببین اصلا دلبر فقط هندی

نه حالا من خیلی دنبال عشق و عاشقی و پابند شدن نیستم:))
ولی خب شایدم شدم، خدا رو چه دیدی؟!

زهرا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1402 ساعت 09:03 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

متاسفانه مجبورم ناامیدت کنم
من چندان هم همسفر خوبی نیستم. یعنی اهل سفر نیستم
راستی، من رمز میخوام

ولی من همسفر خوبیم، امتحانم کن:))
دوستم شرمنده‌م، این پستی که رمز گذاشتم خیلی اراجیفه، خجالت میکشم به شما نشونش بدم:))

لیمو چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1402 ساعت 11:42 ق.ظ

حالا من اینطوری ام که دوست ندارم برم چون فکر میکنم بو میده و شلوغه.
ولی جشن رنگهاشون و عروسیاشون اونطوری که توی مستندا و عکسها هست خیلی خوشگله.

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد