کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

وقتی پای مقابله با یه زن باشه، همه مردها داداشن

ولی وقتی پای به چنگ آوردن یه زن باشه، همون داداشیا میشن هابیل و قابیل.



این جوابی بود که به کامنت تراویس دادم، اونقدر به خودم چسبید که حیفم اومد پستش نکنم:))

نظرات 11 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 09:42 ق.ظ

لایک
big like

تی فدا

سمیه دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:42 ب.ظ

حالا از نگاه من:
پای زن و حق و حقوقش که باشه، این مردهای روشنفکر از جمهوری اسلامی بدتر میشن

موافقم، اغلب همینطوره

خانوم ف دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:37 ب.ظ http://khanomef.blogsky.com

یه کم بازش کن برای من

یعنی واسه اینکه زنها رو بچزونن، مردها همه با هم دست و هم عقیده میشن

اما وقتی پای بکن بکن باشه، همه با هم رقیب میشن و به خون هم تشنه:))))

خانوم ف دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 08:12 ب.ظ http://khanomef.blogsky.com

ئه
مرسی از توضیح صریحت

قربانت:))

لیمو سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:24 ق.ظ

و هیچوقت متاسفانه این اتحاد بین خانومها پیش نیومد. مردها حتی با غریبه ترین مرد هم همینطورن. -ـــ-

از این بابت متاسف نیستم
من از همون زنام که از بقیه زنا بدم میاد:)))

البته نه همه‌شون، ولی بیشتر زنهایی که دیده‌م پست و نفرت‌انگیز و خودخواهن. مردها هم این خصلتهای بد رو دارن ولی به نظرم زنها بیشتر اینجورین. هیچ علاقه‌ای ندارم همدست و هم پیمانشون باشم، اگه ممکن میشد هم‌جنسشون هم نمی‌بودم:)))

سمیه سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:53 ب.ظ

آخ آخ که شما هم گرفتار کلیشه های دنیای مردسالارید که زنها بدن
کی این تفکرات از بین میره نمی دونم
من عاشق هم جنسهامم، البته که در نوجوانی به خاطر محدودیتها دوست داشتم پسر باشم، اما الان به زنها عشق می ورزم، ما زنها دنیا رو زیبا و قابل تحمل می کنیم، چرت و پرتهایی هم که بهمون بستن حاصل هزاران سال سلطه مرد بر زن و عدم تمایلش برای پیشرفت زن بوده
عشق برای همه هم جنسهام و به امید برابری

کلیشه؟!
والله هر ضربه که به من خورده همین هم جنسای قشنگ و گوگولی زده‌ن:))))

سمیه سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:55 ب.ظ

من نمیگم زن بد وجود نداره، وجود داره، اما مساله م اینه که این بد بودن ناشی از جنسیت نیست
مثال بزنم: پرحرفی صفتیه که به ما زنها نسبت میدن، من مدتی در مورد حجم حرف زدن زنها و مردهای اطرافم (همکار، همسایه، فامیل) دقت کردم، به جان عزیزترینهام که تعداد مردهای پرحرف چند برابر زنهاست، اما هیچ کس اگر مردی زیاد حرف بزنه نمیگه مرده دیگه، پرحرفه، یا بگه شما مردها همه تون پرحرفید، اما صفات بد به راحتی به همه زنها تعمیم داده میشه، زنی حسودی کنه میگن زنها حسودن، زنی چشم و هم چشمی کنه میگن زنها اینجورین
فقط کمی بدون تعصب در کارهای مردها دقت کنید و ببینید دنیا چقدر ما زنها رو بیخودی تحقیر کرده
صفات بد مشترک جنس انسان به ما زنها نسبت داده میشه و صفات خوب به مردها
از زمانهای قدیم هم در همه افسانه ها خدا مرد بوده و شیطان زن، حوا آدم رو فریب داده و از بهشت رانده، در افسانه های دین هیچ زنی لیاقت پیامبر شدن نداشته ...
آخ که درد دل زیاده و مهلت کم
هم جنسهام رو دوست دارم و همیشه بهترین همکارانم از هم جنسهای خودم بوده اند

یه مرد چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:46 ب.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

قشنگ بود

یه مرد چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:49 ب.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

به نظرم اگه هدف فقط بکن بکن باشه، مردها باهم براحتی همراهی می کنند. دلیل : آمار تجاوزات گروهی

ولی وقتی بحث تصاحب و عشق و دلبری بشه، باهم دشمن می شن و یه زن رابطه مردها رو براحتی خراب می کنه

کسی که تجاوز گروهی میکنه آدمه؟!
مثال همکاری از این بیخودتر نداشتی؟!

تراویس بیکل شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 06:32 ب.ظ https://travisbickle4.blogsky.com/

داداشم رو اذیت نون

باشه

تراویس بیکل شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 06:34 ب.ظ https://travisbickle4.blogsky.com/

مرسی از من اسم بردی.
شوهرت هم مرد خوبیه.اذیتش نکن تا خدا ازت راضی باشه

نه به خدا اعتقاد دارم نه به روح:)))
ولی زن بی‌آزاری هستم^.^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد