کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

یاد اریک افتادم که میگفت الان مسئله این نیست که مردم غذای خوب نمیخورن، دیگه اصلا غذا نمیخورن!

چند روز پیش تو فروشگاه، یه عاقله مرد چهل و چندساله جلوی یخچال لبنیات ایستاده بود. دید دارم یه شونه تخم مرغ بر میدارم، گفت: برندار تاریخ نداره. نگاه به تاریخش کردم دیدم هنوز 20 روز مونده. گفتم تا پونزدهم آذر وقت داره. گفت خب کمه. با تعجب نگاهش کردم، اونم با تعجب نگاهم کرد. هر دو همزمان به حرف اومدیم، گفتم خب ما تا اون موقع تمومش میکنیم، اونم گفت شما تا اون موقع تمومش میکنید!

حالا نمیدونم ما عیالوار و پرخوریم یا مردم چس‌خور شده‌ن. 30 تا تخم مرغ مگه چیه؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
شهرزاد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:58 ب.ظ

ما هم انقدر تخم مرغ مصرف نداریم ولی در کل خوبه که هرکسی سرش توی شونه تخم مرغ خودش باشه :))))

تو خوبی!
یه جوری حرف میزنین انگار من رفته‌م مصرف تخم مرغ بقیه رو سرشماری کردم! یارو خودش نظر داده، من هم در اون لحظه رد شدم رفتم. حالا تو خلوت خودم دارم بهش فکر میکنم. کاش فکر کردن و وبلاگ‌نویسی من اینقدر نقاد نداشته باشه و هر کس سرش تو فکر خودش باشه...

خانوم ف یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:33 ب.ظ

ببخشید که برای شکممون هم باید به سایر هموطن ها جواب پس بدیم .

بابا من اصلا کاری به کسی نداشته‌م، یارو خودش سر حرفو باز کرد.
گرفتار شدیم...

مهتاب دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:37 ق.ظ

اون حتما با حاج خانوم تنها زندگی میکرده عیالواری خودش یادش رفته

نه اونقدرا سن بالا نبود, بهش میخورد بچه‌های محصل داشته باشه.

نسیم دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:02 ق.ظ

جوابت به بقیه خوب بود, خندیدم
ما یه خانواده 3 نفری هستیم برای تقریبا 20 روز 30 تا تخم مرغ مصرف نمیکینم
نوش جونتون
میگن تخم مرغ خیلی خوبه مخصوصا برای بچه ها
پسر من که دق میده تا یه دونه بخوره

آخه فقط خود تخم مرغ خالی که نیست، برای کوکو، کیک، پنکیک حتی ماسک صورت هم استفاده میشه

خوشبختانه بچه‌های من بدغذا نیستن.

شهرزاد دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:09 ق.ظ

آقا! چرا تو انقدر عصبانی‌ای؟! منم منظورم دقیقا همون یارو بود که چرا اومده نظر داده بیخودی!

عصبانیم چون آدم داغونی هستم:))
قرصامم میخورم ولی ایرانیه و بی‌فایده:))
منظورتو برعکس فهمیدم ببخشید

نسیم دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 01:38 ب.ظ

ما کوکو درست نمیکنیم چون اهالی منزل نمیخورن و دوست ندارن
کیک درست نمیکنم چون حوصله و وقتش و ندارم
پنکیک ماهی یه بار اگه حوصله کنم
ماسک با تخم مرغ!
از بوش بدم میاد

ولی ماسک تخم مرغ خیلی جوابه:))
%

لیمو سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:05 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com

ما هم استفاده میکنیم. توی غذاها و دسرای مختلف استفاده میشه.
جدا از بحث مصرف بعضیا وسواس تاریخ دارن یعنی فقط دنبال چیزی ان که تولید همون روز باشه. شاید این آقاهه هم از اونا بوده.

اینم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد