کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

آقاااااا چقدر ما ایرانیا خارجی شدیم.‌ طرف دوسدختر سابقشو‌ به عنوان مهمان میاره تو پادکستش (هر دو با اسم واقعی و سرشناس) تازه آخرش ازش میپرسه تو با این مشکلات جسمی که برات به وجود اومده، با میل جنسیت چیکار میکنی؟ دختره هم خیلی شیک و منطقی جوابشو میده. مگه داریم؟ مگه میشه؟ پس سانسور کردن ممه‌های اون گرگ باشگاه رم چه فایده داشت؟!؟! مردم هنوزم که میل جنسی دارن و یاد گرفتن عین آدم در موردش حرف بزنن!!! :))

البته اینم بگما، به فاصله نیم ساعت از گوش دادن همین پادکست با یه دختر 32ساله‌ی باکره آشنا شدم که رفته با پدرش حرف زده که وکالت بگیره از باباش تا هر وقت خواست به دوسپسرش محرم بشه و نیاز به اذن پدر نداشته باشه. در این که دختره تابو شکنی کرده و با پدر سوپر مذهبیش جوری حرف زده که معلوم بشه لای پاش کس داره، شکی نیست. ولی کیرم تو این مذهبی که ول کن این مملکت نیست، که ول کن لاپای آدمها مخصوصا زنها نیست و اختیارشو داده به باباشون، البته تا وقتی پلمپش وا نشده!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
یه مرد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:39 ق.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

تو معلم هم می شدی خوب بود
از روش تدریس ت رو خبر ندارم
ولی صراحت لهجه ات رو شاگردانت دوست داشتند

من معلم هم بوده‌م
فیدبک مثبت زیاد میگرفتم
ولی دانش آموزای خنگ رو مخم بودن، فرار کردم:))

در مورد صراحت لهجه، دانش آموزا که به جای خود حتی خود شما هم بخاطر همین اینجایی:))

نسیم یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 02:44 ب.ظ

خود خود من که به خاطر صراحت لهجه ت اینجام
و خوب طوری گند زدی به مذهب
ممنون

تی فدا

شهرزاد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 06:21 ب.ظ

مگه صیغه هم اجازه پدر میخواد؟ مگه تو رختخواب نمیخوندن قبلا؟
بقیه دنیا دارن چیکار میکنن اینجا دنبال چه کس‌و‌پرتایی هستن مردم! وکالت فلان!
پساپس عذر میخوام اگر فحش دادم :))

آره دیگه تا وقتی پلمپه اختیارش دست بابای دختره
ولی فرضا دختره بره یواشکی بده، یا زبونم لال بهش تجاوز بشه، دیگه اختیار دادن و ندانش میافته دست خودش. این وسط هیچ مهم نیست دختره چند سالشه یا چقدر میفهمه. معیار فقط اون پلمپه است:)))))

والا به همچین کسشری هر چقدر فحش بدی کمه:))

خانوم ف یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:49 ب.ظ

زیبا بود ؛)

سپاسگزارم بانو

نازی سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:03 ق.ظ

عزیزم این مساله در قانون اومده نه در فقه ...فقه میگه مستحب موکد نمیگه واجب...بدون اجازه پدر میشه محرم شد حتا اگر باکره بود در فقه ...هیچ ارتباطی هم به رشیده بالغه و فلان نداره
در قانون هم بعد از ۳۵ سالگی اجازه پدر نمیخواد اینو نمیدونم عوضش کردن یا نه مثل حق خروج که عوضش کردن
در قانون هم میری گواهی عدم بکارت میگیری بدون اجازه پدر ثبت قانونی انجام میدی

اولا قانون این گه‌دونی بر مبنای فقه نوشته شده
دومن از فقه و شرعیات به من نگو که یه زمان خود کسخلم در این مورد استفتاء کرده‌ام. مستحب موکد و فیلان نداریم.فقها هیچ رقمه کوتاه نمیان و مجاز نمیدونن، مگر یه تبصره‌های کسشری که الان حال ندارم توضیحشو بدم.
سومن الان این توضیحات که تو دادی در اصل موضوع چه تفاوتی ایجاد میکنه؟ مهم اینه که کل موضوع کسشره و آدم عاقل بالغ باید خودش اختیار بدن خودش و سکس خودش رو داشته باشه نه باباش یا حتی قانون. حالا بدنش به هر صورتی که هست، باشه.



کاش فازتو میفهمیدم.

نازی سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 07:01 ب.ظ

فازم نول هستش هیچ قصدی نداشتم نه خواستم از قانون دفاع کنم نه از فقه نه حتا مجابت کنم
موضوع فقهیش این هستش حالا نمیخوای بپذیری مساله ای نیست حق باشماس گردن ما از مو باریکتر..
بدون اذن پدر، عقد موقت و دایم صحیح هست ...اینکه میگی مجاز نمیدونن اگر منظورت جایز نمیدونن هست اون یه بحث دیگه ای هستش ولی تواصل موضوع تفاوتی ایجاد نمیکنه از شرایط باطل کننده عقد نیست
اصلا تسلیم اگرکتاب نداری جزوه ت رو ارسال کنم از پیروانت شیم

اگه پیرو خواستم خبرت میکنم:))

مسلم چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:06 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

رمز بده

الان ادیت میکنم، رمزشو برمیدارم

من و تو باید نونوایی سنگکی بزنیم. من که تو این ساعت مینویسم تو هم که دنبال رمزشی:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد