کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

راهنمای مطالعه این وبلاگ

یه زمانی من هم مسلمون و معتقد بودم، گاهی وبلاگ بعضی آدمهای گمراه رو میدیدم دلم میسوخت، سعی میکردم با کامنتهام هدایتشون کنم؛ فکر میکردم دارم در حقشون لطف میکنم. بهترین جوابی که در اون دوران گرفتم این بود: «گه نخور»

 

شما تازه وارد عزیز، اگه به ذهنت زد با کامنتهات منو هدایت کنی، یا بهم مشاوره بدی تا مشکلاتم رو حل بکنم، جوابت همین دو کلمه است: «گه نخور»

نظرات 14 + ارسال نظر
ملیحه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:27 ق.ظ

اگر ذره ای شجاعت داشتی پیاممو نشر میدادی،فعلا که از همه جای شما داره باد در میاد مخصوصا دهنتون.اتفاقی وبلاگتون رو خوندم ،من هرگز قضاوتتون نکردم که ناراحت شدید فقط نوشته هاتون خیلی تناقض داره،بسیار هم انسان بی تربیتی هستید در خطاب کردن دیگران ذره ای ادبیات ندارید.

شجاعت؟
انگار مثلا گه خوری تو رو نگه داشتن یا پاک کردن چه چیز خاصی داره:))
بیا اینم پیام گیرات منتشر کردم تا به سمع و نظر حضار برسه و معلوم بشه چقدر مایلی جواب «گه نخور« رو بشنوی:))

ملیحه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:30 ق.ظ

ضمنا من زنیکه نیستم،من یه خانم مسلمون با اعتقاد قلبی به خدا وائمه هستم که همسرم عاشقونه دوسم داره وخانم خونمون وتاج سر همسرم ومادری مهربان برای دوفرزندم هستم.

از بس که خوبی و از خودت مطمئنی اومدی تو وبلاگم به منی که هیچ کاری باهات نداشته و ندارم جار میزنی من خوبم من خوبم من تاج سر همسرم هستم:))
خب به کیرم
من ریدم تو اون اسلامی که به تو یاد نداد کجا باید دهنتو ببندی و نظر ندی.
اصلا چرا عین آقای کمالی یه وبلاگ نمیزنی «خانواده خوشبخت در صراط مستقیم» تا امثال خودت بیان بخونندت؟ هر کاری میکنی، فقط برو یه جا دیگه گه بخور جون جدت، چون ظاهرا قوت غالبت همینه، نمیتونی ول کنی بری دنبال زندگیت:))

یه مرد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 11:06 ق.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

صاحب وبلاگ چه عصبانی است این یکی دوروزه.

من همیشه عصبانی هستم مگر اینکه خلافش ثابت بشه:))
از دار دنیا همین یه وبلاگ رو داریم که هر چی میخوایم بگیم بعد یه کون نشور میاد اینجا توصیه های اخلاقی میکنه:))
من اگه پول بدن بهم، صد برابر بهتر از این عتیقه ها بلدم منبر برم. یه زمانی سخنران مذهبی بودم. ولی این یابوها دوست دارن گه مفت بخورن:)))

خانوم‌ف دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:27 ب.ظ

خوب‌کاری میکنی عشقم
هر جور میخوای بگو بنویس و پرده های عفت رو بدَر

ممنونم:))

پرده‌های عفت که سهله، لازم باشه واسه سکینه و صغری رو هم میدرم:))

ملیحه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:30 ب.ظ

بی تربیت،قطعا دوتا بچه ی عین خودت تربیت میکنی که هرگز از زندگیشون راضی نیستن.گه رو هم شما میل کنید بزرگوار بیشتر لایق شماست.راست میگن با آدمای .....نباید دهن به دهن شد،چون چاک دهنشون تا بنا گوش باز وپراز .............در پناه خدا وپراز اتفاقات خوش ولبی خندان،دلی بزرگ ،لبالب آرامش و تندرستی باشی.

میتونی بری بمیری عنتر خانوم:))

زهرا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 06:55 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

دعوا سر چیه دقیقا؟
ببین، جوابی که به یه مرد دادی، اون خط اولش، دقیقااااااا منم
منم همیشه عصبانی ام مگر خلافش ثابت بشه

خب وقتی هیچ چیز سر جاش نیست، واقعا چطور میشه عصبی نبود؟
حالا آدم آگاهانه رفتارش رو کنترل میکنه و یا خودشو میزنه به بیعاری ولی در ناخوداگاهت این خشم از نادرستی‌ها وجود داره دیگه....


دعوا؟ من با کسی دعوا ندارم. موضوع اینه که هر کس که بخواد اینجا برام اظهار فضل بکنه و نصیحتم کنه اونقدر بهش توهین میکنم که از رفتارش پشیمون بشه:))

به ملیحه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 07:36 ب.ظ

این حجم نفرت از دین واقعیت جامعه ماست
این حاصل ج.ا تونه که سنگش رو به سینه می زنید
اگر دین بره یه گوشه بشینه نون و ماستشو بخوره و اون بی شرف نیاد زر بزنه سیاست ما عین دیانت ما اونوقت شما این همه فحش نمی خوردی
البته که این رویکرد جامعه رو تنها برکت ج.ا می دونم، جامعه ما به حق از دین برید و اگر مردم از غول مرحله آخر رد بشن دیگه هزاران سال تن به هیچ حکومت دینی نخواهند داد

البته من بخاطر دیندار بودنش فحش‌کش نکردمش
چون گه اضافه میخورد فحشش دادم
اصولا دینداری که دینش مال خودش باشه، من مخلصش هم هستم
منتها اینا اصرار دارن دینشونو فرو کنن تو بقیه

ملیحه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:54 ق.ظ

تو منو به این علت فحش کش کردی که بهت گفتم بچه هات فحش دادن رو از خودت یاد گرفتن،چون اکثر نوشته هات گویای ادب نداشتن هست،تو به این علت فحش دادی بمن که مثل بقیه بهت آفرین نگفتم که از چنین ادبیات منفوری استفاده میکنی،من هرگز بتو نگفتم من دیندارم ،تو بهم گفتی زنیکه،منم اونوقت خودم رو بهت معرفی کردم،اصلا فحش دادن امثال تو ذره ای ناراحتم نمیکنه،تو با فحش دادنت خودت رو معرفی میکنی نه بمن بلکه به همه.من اصلا قصد نداشتم اظهار فضل کنم وهدایتت کنم،متاسفم که چنین گاردی در برابر من گرفتی ،دیگه هیچ نظری برات نمیزارم.امیدوارم یه جا شاید اون دنیا ببینمت و حرف دل من بهت ثابت بشه وببینی که من هیچ منظور بدی نداشتم. تو فقط خواستی عقده هاتو سرمن خالی کنی.

فحش کشت کردم که دیگه نیای، که چشمم به کسشر گفتنای بی حساب و کتابت نیافته. چون گوساله‌ای، گاوی، نفهمی، نمیفهمی من جلوی بچه‌ی خودم اونقدر پاستوریزه حرف زده‌م که بچه‌م پدرسگ به گوشش نخورده. کافی بود یه کم فکر میکردی اما ذهنت علیله و زبونت دراز. اگه اینجا اینجوری حرف میزنم به خودم مربوطه نه به توی آشغال کله‌ی بی‌خردی که قبل از باز کردن دهن کثیف و بوگندوت مغز فرسوده‌‌ی چروک بی‌خاصیتت رو به کار نمیندازی
ارضا شدی یا باز فحشت بدم؟
نکنه فحش کشدار دوست داری؟
بابا چرا نمیری بمیری؟ چرا باز میای نظر میذاری؟ چرا اینقدر حقیری؟ تو مگه دعا و فیلان نذاشتی برای من؟ خب برو گمشو! چرا برمیگردی؟ چرا اینقدر بی شخصیتی؟! من اصلا بددهن و عقده‌ای بی‌تربیتم، تو چرا اینقدر ذلیلی که میای خودت رو در معرض این کثافت قرار میدی؟ خودازاری؟ فیتیش فحش داری؟ زن از خودت بپرس من چه مرگمه؟ من دردم چیه؟ اینقدر از خودت مطمئن نباش، یه نگاه به این وضعیت کسشر بنداز. چرا هی میای وایمیستی زیر دوش گه؟ چرا اینقدر گه دوست داری؟

چون گه‌خوری ذاتیت بر همه چیز غلبه داره، چون اون دین کسشری که داری این حس برحق بودن رو بهت میده که هیچ وقت نفهمی چقدر مزاحمی و چقدر موضعت احمقانه و روان‌پریشانه است.

تو باز هم میای و اینو میخونی و باز زر میزنی. ولی این آخرین کامنتیه که ازت تایید میکنم، بیشتر از این ارزش وقت و توجه منو نداری .
باز نیای بگی شیجیعیت نیدیری


از این به بعد اونقدر کامنت بذار تا جونت دربیاد و بری اون دنیایی که منتظرشی و حرف دلتو بزنی. خدا اگه وجود داشته باشه حتما به حماقتت حسابی میخنده

گیل‌پیشی سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:02 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

من هم قبلا همین‌جوری بودم و الان به همین نتیجه رسیدم

منطقیش همینه:))

ملیحه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 06:49 ب.ظ

احمق، دیوانه ،هرچی گفتی لیاقت خودته!

خانم مسلمان دهنتو آب بکش:))

سولاریس سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 10:35 ب.ظ https://solaris1402.blogsky.com/

آخ جون دعوا

دیر اومدی تموم شد:))

ترانه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:17 ب.ظ

چقدر حرفای منی اما مستقیمتر و بی پرواتر.
گند زدن به عمرمون و حرومش کردن

شهرزاد جمعه 14 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:12 ق.ظ

آی جیگرم حال اومد با جوابات به این زنک بی‌مقدار.

کاری بود که از دستم برمیومد:))

نسیم شنبه 15 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:55 ق.ظ

کیف کردم از جوابت به اون خانومه فضول جیره خور

کاری بود که ازم برمیومد:))
ماشالا محبوبیتش غوغا میکنه:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد