کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

امیدم را مگیر از من خدایا

از ته قلبم واسه اطرافیانم آرزوی خوشبختی میکنم به "امید" اینکه چشم دیدن خوشی ما رو داشته باشن. 

نظرات 4 + ارسال نظر
پرستوی گودر یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام هیچیش جانِ دل
خوبی؟
دلمون حسابی برات تنگ شده. نوشته هاتو خوندم فهمیدم دوقلو بارداری. بهت تبریک میگم.

فدات بشم دوستم
کی بشه بیام عروسیت قر بدم

پسته یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ب.ظ

امروز داشتم تو وبلاگت می چرخیدم
کلی خبرای خوب دیدم
ایشالا خودت و جوجه هات و باباشون زندگی خوب و خوشی داشته باشید:*
-ولی عنتر خانوم پاشو بیا گودر چرا رفتی اصن؟!!!!!!!-

ای جان
امروز چقدر عنایت گودری به من حواله شد!
دارم میمیرم آیا؟

حامید یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:18 ب.ظ http://حامید.com

چه وبلاگ کسشعری داری هیچیش :))
به کسشعرای منم سر بزن

چرا دیگه گودر نمیای؟ وقتی هم بودی نوتات رو نمیخوندما ولی جدی نبودت حس میشه. آدم باش و بیا گودر.

فقط میتونم بگم کوووووفت
گودر مفتکیش حال میداد.

Marzie پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ق.ظ

منم باز بگم دلم تنگ شده, نی نی ها اومدن بیا از نی نی ها برامون بگو :)

خیلی مباارک باشه نی نی دار شدنت عزیزم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد