کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

950124

هوا اونقدر خوبه که دلم میخواد مثل پیرمردا یه چهارپایه بذارم دم در و بشینم تو کوچه، چون فعلا قدم زدن و گردش از توانم خارجه.

دارم سعی میکنم از موقعیت فعلیم لذت ببرم. از قبل از عید چون این دو تا جوجه خیلی بزرگ شدن، بدنم دیگه ظرفیت نگهداریش پایین اومده و میخواد بفرستتشون بیرون، واسه همین دردهای زایمانم خیلی زودتر از موعد شروع شد و مجبور شدم بیشتر از قبل استراحت کنم و از دارو کمک بگیرم.  واسه منی که اهل خونه نشینی نبودم این شرایط خیلی سخته ولی دلم خوشه که دارم از دو تا زندگی مراقبت میکنم. هر بار که تکون میخورن دلم قنج میره. فکر اینکه دو تا دنیای پیچیده در حال شکل گیری توی بطن منه، اشک شوق به چشمم میاره. بچه نمیذاره آب خوش از گلوت پایین بره ولی همین که حسش میکنی خوشحالی. هر لذتی برای ما آدما با درد و رنج آمیخته است و مادر شدن شاید شاخصترین آمیختگی رنج و لذت باشه. آرزو میکنم هر زنی آرزوی مادری داره، به آرزوش برسه. تنها چیزی که الان کم دارم یه دوست صمیمیه، حس میکنم اگه این حسهامو با یکی شریک میشدم لذتش چند برابر میشد. 

نظرات 14 + ارسال نظر
عنسان یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.gooder.in


درود بر همه بی معرفتای یکه نویس:))
تبریکات فراوان به شما بانو
حواسمون بهت هست;)

قربون همه با مراما
اوچیکتیم داداش.

پسته یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:46 ب.ظ

برگرد گودر...
ما دلمون تنگ شده

تی فدا
دروغ چرا من هم دلم تنگ شده
یه گلریزون بگیرین خرج گودرمو بدین

Haji یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:30 ب.ظ

کلی تبریک و اینا، مامان شدی رفت :))

سلاااام
تو کجا اینجا کجا؟
مرسی
ایشالا خودت بابا بشی دوستم

جیرجیر یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:27 ب.ظ

آخه آدم خونه دار می ره تو خونه مستاجری زندگی میکنه؟ برگرد خونه ات.
قربون اون جوجوهای توی دلت برم ، اسمشون چیه؟
مواظب خودت باش برگرد خونه، در بازه دیگه

خونه من همینجاست اخه، این وبلگ از اینی که تو سوابقه قدیمی تره، یه جورایی کلنگیه

مرسی از تبریکت. اسمشون نگار و بهاره.

moodi دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ق.ظ

اینکه بتونم میزان خوشحالی م رو منتقل کنم توقع زیادیه.
امیدوارم سالم و سلامت باشید هر سه تون.
عکس هم ازش بذاری برامون.

مرسی لطف داری
به دنیا که اومدن چشم، عکسم میذارم.

قمارباز دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:06 ق.ظ

برگرد گودر. زود باش
در ضمن چه اسمای "شرابی" گذاشتی برا جوجه هات. نگار و بهار

عصبانیت سرشار از مهرت تو حلقم
اینجا بیشتر خودمم، کمتر درگیر حواشی.

بانوی پارسی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:19 ق.ظ

آخی خیلی واست خوشحالم.بهت تبریک میگم. روزهای قشنگت در راهن
بیا من خودم پول گودرت رو میدم بیا اونجا بنویس از این حس های قشنگ

مرسی دوستم
تو که خودت خدای احساسات قشنگی

پسته دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ق.ظ

تا اونجایی که من یادمه تو قبل از پولی شدن رفتی...
اگه بحث گلریزونه باشه حامید همه مخارج گودر تو رو میده
دیگه چی؟

یه کم صبر کن بیشتر ناز کنم شاید خرج تو رو هم بده
آخه یکی رو اسم ببر این حرفا بهش بخوره. این مرتیکه هم بکشه شورتشو عوض کنه خانواده ای رو از نگرانی درمیاره! دیگه نمیخواد پول گودرو منو بده

ایمان سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:07 ق.ظ

مبارکا باشه!

حتما جوجه های سالم و پر زور و خوشگل موشگلی تو راهن :) بهترین آینده ی ممکنو براشون آرزو میکنم! و یه مادرِ عالی بودن رو واسه ی تو.. گاد باید برم مشت بکوبم به دیوار که دوباره احساس مرد بودنم تقویت شه :))

سلامتا باشید

بابا تو زندگیم در این حد مرام کش نشده بودم!

eli سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:23 ب.ظ

چیه چه خبره گودر شعبه زده اینجا؟! :دی
هیچیش عزیزم خیلی خیلی تبریک و بوس بهت. انقد خوشحالم که انگار دوقلوهای خودمن :)) مراقب هر سه تاییتون باش. جات هم خیلی خالیه ضمنن. تو که رفتی دیگه هیشکی نارنجک نبسته به خودش تاحالا

مرسی عزیزم. من که قبل از این تمایلی به دوقلو نداشتم ولی اگه تو دوس داری آرزو میکنم نصیبت بشه

هعی یادش بخیر
چقدر انتحار میکردم

جیر جیر سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:06 ب.ظ

ناز کشیدن مجدد

قربونت برم
شرمنده میکنی

STABLE MAN جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ق.ظ

اولا که پاشو بیا گودر
دوما مراقب باش چه مسکنی استفاده می کنی، تاثیر منفی روی جوجه هات نزاره
سوما پاشو بیا گودر

STABLE MAN جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:59 ق.ظ

اولا که پاشو بیا گودر
دوما مراقب باش چه مسکنی استفاده می کنی، مسکنا توی دوره بارداری عوارضشون زیاده
سوما، پاشو بیا گودر، کف خونه خابیدی بی گودر که چه؟

آخه این همه عصبانیت با یه خانم باردار رواست آیا؟!

:) دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ب.ظ

اسم من نگاره و خواهرم بهار

احسنت به سلیقه والدینتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد