کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

ده پاره دیوانگی

میخوام یه بهانه پیدا کنم تا در اقدامی نمادین با مربای آلبالو ازدواج کنم؛ مثلا پیروزی فاشیستها در اوکراین!



دقت کردین آهنگای علیرضا قربانی از رادیو و تلویزیون که پخش میشه، جذابتره انگار. چرا؟



چش مردم سگ داره، چش ما توله سسسگ داره



داشتن بهترین شوهر دنیا هم نمیتونه پریود رو دلپذیر کنه. تنکس گاد یو آر ئه من.



اگه توی حموم ایستاده بشاشم، احساس میکنم مثانه‌م تا ته خالی نشده، از اون جیش داغ هم که روی پام جاری میشه بدم میاد. تنکس گاد یو آر ئه من اِگین.



بزن باران که دنیا خیلی خر است، 


گاو من است
ولی نه سوارم میکند
نه راه میبرد.  (شاعر و اهنگساز و خواننده اعصاب نداشته باشن، ترانه میشه همین)



خان عمو! کی واسه من یه پشگل ریده که من واسش یه کاسه اسهالی برم؟



هیچ وقت هم نفهمیدم مردم چطوری کتاب میخونن و فیلم میبینن که از توش جمله‌های قلنبه درمیارن. :/



طرف سی ثانیه رفت دسشویی، برگشته چنان نفس نفس میزنه انگار از کوه بالا رفته.



به نام خدا
سر خر خیلی خر است.
و من الله فیلان

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ق.ظ http://love19.blogfa.com

[گل]سلام
وب قشنگی داری به منم سر بزن منتظرتم[گل]
با تبادل لینک موافقی بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد