کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

یه تحقیق میان رشته ای جامعه شناختی-روانشناختی

خیلی دلم میخوادتحقیقی در مورد طرفداران آرش (خواننده ایرانی آنور آبی) بکنم. واقعا با چه سلیقه ای میشه طرفدار این خواننده شد که یک آهنگش خلاصه میشه در: تکون بده. یا خیلی خواننده های دیگه. این خواننده هایی که مثل قارچ سبز شدن و من اصلا نمیتونم یک دونه آهنگشون رو تحمل کنم. اینا کنسرت میذارن و آدما پول میدن که برن صدای مسخره اینها رو بشنون و شعرهای مسخره ترشون. مردم واقعا چشونه؟ من چیزیمه شاید... دیگه خسته شدم از بس با این سوالها درگیر بودم. یه مقاله درست  درمون پیدا نمیکنم در این مورد، شدم عین اون موقهایی که یه تمرین درسی رو نمیتونستم حل کنم و اعصابم به هم میریخت. مردم چشونه واقعا؟ شاید من یه چیزیمه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد