کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

آینه که هیچ، رادیو را هم باید شکست.

تازگی به اجرای «پیمان طالبی» در برنامه رادیویی «جوان ایرانی سلام» علاقمند شده‌ام (به توفیق اجباری در تاکسی‌ها این برنامه رو می‌شنوم). در اینترنت جستجویی کردم و دیدم دو سال از من کوچکتر است. سرخورده شد‌ه‌ام، احساس پیری می‌کنم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ http://pasookh.blogfa.com

سلام
ای بابا آبجی فک کردی ماهم مث خودت بی وفاییم که یادمون بره!!
یادتون هست من اون موقع فک کنم19،20 سالم بود و شما هم 24،25 درسته؟بعد چند بار هم باهم چت کردیم در مورد بعضی موضوعای دینی
راسی یادت هست من دو سه تا از شعرهامو براتون فرسادم تا شما ایراداشو بگیری؟
به ایمیل قبلیت سر بزنی مکاتباتمون هست.
غرض از مزاحمت احوالپرسی بود از آبجی دیروز و غریبه ی امروز!!!
راسی تو مطالبت خوندم که شوهر کردی!به سلامتی ایشالا خوشبخت باشی.
منم 3ساله مزدوج شدم و الان هم یه بچه توراهی دارم.
بگو باریک الله
راسی آبجی توی مطالبت رو نگاه میکردم انگار بدجوری از دین ناراحت بودی!نه کاری با نظام دارم نه کاری با آدمایی که اسم خودشون رو مومن میذارن.خدا رو دوس داشته باش چون اون عاشقته(تنها کسی که عاشقته)
بازم ببخشید آبجی قصد بدی از ارسال پیام نداشتم فقط میخواستم احوالتو بپرسم تا خوشحال بشم.
یا علی آبجی

امیدوارم حمل بر بی وفایی نکنی، ولی بازم یادم نیومد آخه من از این مدل مکاتبات مجازی زیاد داشته‌م، یه زمانی خیلی تو مودش بودم ولی الان کلاً‌ فضای فکریم عوض شده، از اون موقعها هم چیز زیادی یادم نیست.

در هر صورت بزرگواری کردی که یادم کردی. برادر تو چقدر زبل بودی!!! چه زود زن و بچه دار شدی

آرزو میکنم هر جا هستی موفق و پیروز باشی.

مسعود سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://pasookh.blogfa.com

پیامت رو ندیدم آبجی
موفق باشی
امیدوارم همیشه فضای فکریت اون چیزی باشه که وظیفت هست
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد