کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

من خودم از طریق این سایت گواهینامه م رو پیدا کردم

این متن ایمیلی است که چند وقت پیش برام ارسال شد، و خیلی هم به کارم اومد:

هر یک از شما ممکنه مدارکی را گم کرده باشید و تا بحال پیدا نشده باشه. یک سایت اینترنتی بسیار مفید توسط شرکت پست ایجاد شده که هر مدرکی که پیدا شده باشه و به اداره پست ارسال شده باشه رو در اون اعلام میکنه
لطفا به  آدرس زیرمراجعه کنید و نام و یا نام خانوادگی خود هر کسی که مدارکش گم شده رو در اونجا جستجو کنید مطمئنم  تعداد زیادی مدارک پیدا خواهید کرد!
من همین امروز شناسنامه و کارت ملی برادر زاده خودمو که سال 89 گم کرده بود و خوشبختانه از طریق فردی ناشناس به صندوق پست انداخته شده بود و اداره پست هم مشخصات اونو  در سایتش اعلام کرده رو تونستم پیدا کنم.
ضمنا توصیه کنید اگر کسی هر مدرکی پیدا کرد در  صندوق پست بندازه تا در این سایت ثبت بشه.
لطفا به همه دوستان خودتون اطلاع رسانی کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد