کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

شما تناقضی می‌بینید؟

برادر روشنفکر من با دوست دخترش به مسافرت می‌رود و البته از رفت و آمدهای روزانه من هم آمار میخواهد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

من اگه جا تو بودم یه دفه فقط یه دفه اینجور برخورد میکردم تا دستش بیاد من ۱۵سال رو خیلی وقته رد کردم!و آمار دقیقشو بهش میدادم تا بفهمه منم قد دوس دخترش آزادی میخوامبعدش هم خودمو به بیتفاوتی میزدم واسه مدتی تا حالش جابیاد و دماغشو از زندگی خصوصضی من بکشه بیرون

چی بگم....؟!

مریم چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ

امتحان کن ما زنا اگه به برادر و شوهر رو بدیم باید بریم یمیریم مردای ایرانی جز غیرت هیچ منطق دیگری ندارند !البته همه نه ولی اکثرشون متاسفانه اینجورن
به نظرم هنوز که مجردی پس آزاد باشو طعم خوب مجردی رو حس کن چون وقتی ازدواج کردی حتی اگه شوهر خوبی هم داشته باشی دیگه نمیتونی مجردی کنی! مجردی فرست حال ینفرست که اگه استفاده نکنی حسرتش همیشه تو دلت میمونه.با مردای غیرتی باید مثه بلانسبت سگ شد تا قبل از اینکه پاچتو بگیرن گازشون بگیری تا بفهمن قلمروشون کجاست و تا کجا جسارت کردن .

من روحیه جنگی ندارم، تحمل داد و فریاد ندارم، دست و پام میلرزه... مخلص کلام: ضعیفم.

یان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://midnighttrain.blogsky.com/

توجه کنی تمام ما پر از پارادوکس هستیم، از سر تا پامون پر از همین ناسازواره هاست! البته مثل پیتزا حلیم نیست که در نگاه اول به چشم بیاید، باید دقیق شد و ریزتر نگاه کنیم به خودمان!

بله، درسته

صادق(فرخ) پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ

؟ چقدر این جا همه عصبانی اند ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد