کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

یه لباس واسه فردا خریدم، هیچی نداره به خدا، ساده ساده است، فقط اینجاهاش یه کم نوار دوزی شده. 550 تومن!خانم مداح، عصر چهارشنبه، خطاب به دوستش

خدا بده برکت! خدا قبول کنه از همه....:(
نظرات 9 + ارسال نظر
سپندار سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

دارندگی و برازندگی

پیمان پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

خیلی وقته چیزی نمی نویسی . دلم برای توشته هات تنگ شده . منتظرم !

پیمان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ق.ظ

پس تو کجایی غزلک ؟

پیمان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

غزلک

پیمان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

آخش خوشحالم که برگشتی، نگرانت شده بودم . فکر کردم اتفاق بدی برات افتاده ، مثلا ادواج کردی یا دوست پسر پیدا کردی . اه لعنتی این چه حرفاییه که دارم می زنم؟

ازدواج کنم اتفاق بدیه؟

پیمان پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

رفتی که رفتی !؟

شلدون جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://sheldon.persianblog.ir

سلام. با اجازه لینک تان کردیم.

پیمان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام غزلک ، خوبی ؟
راه گم کردی ؛ از این ورا ؟ به خوبا سر میزنی ولی به وبلاگ خودت سر نمی زنی .
نه ازداج کردن اتفاق بدی نیست ولی خوب باعث میشه که تو کمتر فعالیت کنی .
توئم که جواب درست درمونی نمیدی. نوشتنت دیگه نمیاد ؟

سلام با وفا
مینوسم، یه جای دیگه.... بعدش منتقل میکنم اینجا... فقط نپرس کجا... البته اگر ایمیل بذاری خصوصی بهت میگم.

پیمان دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ق.ظ

بازم سلام .
خوب احتمالا تو فیسبوک می نویسی .
ایمیلت چیه ؟

نشد دیگه... قرار بود تو ایمیل بدی... ضمنا فیسبوقی نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد