کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

900227

من جوری نمینویسم که نوشته هام لایک بخوره یا شیر (share) بشه... خوب من اینجوری مینویسم دیگه... البته من دیگه خیلی کم مینویسم نسبت به قدیما... من اینا رو واسه خودم مینویسم که خودم بفهمم تو مغزم چی میگذره...


نظرات 3 + ارسال نظر
همسایه سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

بله
قبلا واقعا بیشتر می نوشتید
سر نمی زنی ها
محمد و مینو

مریم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com/

ما پشمیم دیگهههههههههههههههههههههههههههه

این حرفا چیه عزیز دلم... منظور بدی نداشتم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام به آبجی خوشگلم که همتا نداره.
سلام آبجی نمیای به وبم سر بزنی؟
منتظرما....

سلام
اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد