کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۹۰۰۱۲۴

خسته شدم از بس که این اواخر همه بهم میگن «تو عوض شدی»


پ.ن.

ازدواج موفق یعنی چی؟ خسته شدم از بس شاهد ازدواجهای ناموفق بودم...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://ghacdak.blogfa.com


میدونی چیه من که خودم خیلی سعی کردم یه چیزایی رو عوض کنم ولی فکر میکنم ذات ادمی عوض شدنی نیست خیلی تلاش کردم و میکنم یه کم تغییرش بدم اما نشد که نشد یه کمی فقط یه کمی کنترلش میکنم
میگن که عوض شدم ولی من که میگم این تغیراتم ظاهر سازیه خودمه

حالا امیدوارم تو تونسته باشی رو به مثبت عوض شده باشی

برات بهترینها رو ارزو مندم

امیدوارم شروعش از ظاهر باشه و تغییرات به باطنت برسه. مرسی از آرزوی قشنگت

مهتاب پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ


راستی بگم که اگه خواستی ازدواج کنی تمام تلاشت رو بکن که یه ازدواج کاملا موفقی داشته باشی (عاقلانه ،عاشقانه)اولی خییییییلی خییییییلی مهمتره .
ازدواج ناموفق تباهی عمره ،ویرانیه روح و جسمه حواست رو جمع کن

باشه چشم

عباس پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

سلام آبجی غزلم که حالا باید با هم صحبت کنیم.
خوب معلومه که عوض شدی آبجی. قشنگ تر شدی. مهربون تر شدی روحانی تر شدی. کلا خوب شدی.
----------------------------------------------------------------
ازدواج موفق یعنی چی؟ نمیدونی؟ میخوای بهت نشون بدم؟
خودم!!!!!!!
هروقت ازدواج کردم می بینی که ازدواج موفق هم داریم. تازه ی شما هم در آینده یه عمه ی موفق می شوی. پس از الان یه عمه ی خوب بودن رو تجربه کن.
عمه ها چه جوری باشند بهترند؟ تو که حوری هستی. چیزی کم نداری.

فکر کردی من از اینجا میرم؟ زهی خیال باطل.
خیلی دوستت دارم. آبنبات توت فرنگی داداش باید بخورمت

امیدوارم این طوری باشه که تو میگی...
من بخورم اون برادرزاده هامو...

Aria Lonely جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ق.ظ http://dusky.persianblog.ir/

ازدواج موفق پمونم یعنی عوض نشن آدم ها
همونی بمونن که قبل ازدواج بودن و اونطوری پذیرفتن با هم ازدواج کنند

من موفقیت رو تو بهترشدن میبینم که لازمه اش عوض شدنه، ولی نه به اکراه و اجبار...

وبلاگوار جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام ممنونم ازکامنتهاتون و خوشحالم که یادداشتم به درداحساس خوب دوست داشتن خورده :)
ببخشید که به موضوع یادداشتتون ربط نداره ولی گزینه خصوصی نداره کامنتدونیتون.

فرخ شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

اما شما ازدواج موفقی خواهی داشت

امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد