کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

900122

بعضی ها زنده هستند، چون هنوز وقت مرگشون نرسیده، نه بخاطر اینکه کار خاصی توی این دنیا دارند... بعضی ها نمیمیرن چون هنوز باید زنده باشن، نه بخاطر اینکه خودشون رو از مرگ دور کردن...


پ.ن.

احساس میکنم به یه خواب عمیق احتیاج دارم... قبلش هم باید یه عالمه گریه کرده باشم... بعدش هم که بیدار میشم یه سردرد حسابی داشته باشم... بعد نصف روز رو مشنگ باشم... بعدش یه چایی بخورم و بشینم تو بالکن... یه نفس عمیق بکشم و احساس کنم دوباره به دنیا برگشتم... دلم میخواد مست کنم، مست مست مست...


پ.ن.2

دلم میخواد یه چند روزی گم و گور شم... اصلاً نباشم... میخوام ببینم چه چیزی دارم واسه از دست دادن؟


پ.ن.3

خدایا اگه رضایت من واسه تو پشیزی ارزش نداره، چرا باید رضایت تو واسه من ارزش داشته باشه؟ نه ، بگو چرا؟؟ یه دلیل عاقل قانع کن بیار واسه اینکه من باید بندگیتو بکن... چون تو خدایی؟ خوب اگه من بندگیتو نکنم چی؟ باز هم خدایی؟ هر جور راحتی، فقط اینو بگم که دلم بیشتر ازهمه از تو پره... خودت میدونی چرا!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://ghacdak.blogfa.com

نمیدونم گاهی من از خدا همین سوالات رو میکنم ولی وقتی مهربونیاشم میبینم از گفته خودم پشیمون میشم که به عدالتش شک کردم فقط ازش میخوام صبرم رو زیاد کنه تا ببینم اونچیزی رو که اتفاق افتاده و من اون اتفاق رو نمیبینم

مهتاب سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://ghacdak.blogfa.com

ادم حرصش در میاد وقتی پستات رمز داره
همش به در بسته میخوره همچین فضولیم گل کرده بدونم چیه


این همه پست بدون رمز، شما گیر میدی به اون رمزیاش؟؟

مریم سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com/

عزیزم هرچی به خدا بگی اون باز با نگاه مهربونش همه چیو بهت ثابت میکنه

من هم دارم امتحانش میکنم ببینم بازم مهربون میشه یا نه...

عباس چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://meandmysister.blogsky.com

سلام آبجی. چی شده؟
باید بیام گوشتو گاز بگیرم. چرا اینقدر ناراحتی؟

دور گردون گرد و روزی بر مراد ما نگشت...

تو غصه نخور داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد