کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۸۹۱۲۲۰

بعضی ها انگار فلسفه خلقتشون به هم زدن آرامش منه!


پ.ن.

بهار آمد جوانی را پس از پیری ز سر گیرم

کنار یار بنشینم، ز عمر خود ثمر گیرم

یار؟ گشتم نبود، تو بگرد شاید تو پیداش کنی...


پ.ن.2

دکتر میپرسه دوست صمیمی هم داری؟ میگم داشتم، ولی دیگه وقت نداره دوست صمیمی من باشه!


پ.ن.3

نه بی تو سکوت، نه بی تو سخن

به یاد تو بودم، به یاد تو من

ببین غم تو، رسیده به جان و دویده به تن...


پ.ن.4

ما را به رندی، افسانه کردند

پیران جاهل، شیخان گمراه....


پ.ن.5

باز تنهایی سرمو چسبونده به طاقققققققققققققققققققققققق


پ.ن.6 این عکس مزخرفترین حرف دنیا رو میزنه، چون چیزایی که این میگه مجانیه واسه من از هر آرزویی دست نیافتنی تر شده...


بابا به کی بگم دلم میخواد یکی بغلم کنه تا من یه دل سیر تو بغلش گریه کنم؟؟؟ دکتر ازم میپرسه زیاد گریه میکنی؟ میگم آره. میپرسه بی خودی هم گریه میکنی؟ میگم نه... این همه بهونه واسه گریه هست، چرا بیخودی؟


پ.ن.7

خدایا کاش وصلی بود یک دم

نه دردی بود در عالم نه مرهم


پ.ن.8

من نمیفهمم این ملت شب عیدی کار و زندگی ندارن که همشون پاشدن اومدن اینترنت؟؟؟ سرعتش در حد تکون خوردن نشیمنگاه ناصرالدین شاه شده.... تففففففف


نظرات 5 + ارسال نظر
IRSALLAM سلام ایرانی جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.irsallam.com

صدای پای عید میاد
سلام.‏
www.irsallam.com
میخوای برای عید خرید کنی؟
نرم افزارهای کامپیوترت رو نو کنی ؟
www.irsallam.com
پوشاک لازم داری؟
لوازم آرایشی و بهداشتی میخوای؟
لوازم لوکس خونه؟ آشپزخونه؟
هر چی بخوای اینجا هست.‏
www.irsallam.com
هزاران فروشنده اینجا محصولاتشون رو عرضه میکنند.‏
تا تو راحت و بی دردسر خرید آن لاین رو تجربه کنی
راستی وبمسترها و دارندگان وبلاگ ...‏
اره شما .. شما هم میتونید با تبلیغ محصولات
www.irsallam.com
از پورسانت فروش برخوردار شین.‏
پس منتظر همه تون میمونیم.‏
www.irsallam.com

سیب جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://sibeleila.persianblog.ir

با شماره ۶ و ۸ موافقم فطیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
بقیه اش هم نظر دادنی نیست
اصلا به من چه خوب

فطیر؟ نشنیده بودم!

مریم جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com/

یعنی خدا وکیلی عاشق این لحظه هایی ام که میام وبت و تو قاطی کردی اساسی و اینجور شاکی میشی از زمین و زمون
و اونوقت گیراتو میدی به چیزای که اطرافتن
اخه تو چیکار به کار ملت داری دوس دارن بیان اینترنت
منم دوس دارم بیام

مریم جون عزیزم تو که باید بیای، اگه تو نیای کی بیاد اینجا واسه من نظر بذاره که من از تنهایی دق نکنم؟؟ هان؟؟

فرخ شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

سلام دوست تو از دستت نرفته ... فقط سرشکمی شلوغ شده و .. تو بیشتر از این بابت دلگیری و گاه گریه میکنی! به جای گریه هایی که واقعا بیهوده است بشین زیارت عاشورا بخون تا دلت باز بشه و اقلا کار خداپسندانه هم انجام داده باشی. نگرانتم

نگران نباش... دارم یه کارهایی واسه بهبود وضعیت خودم میکنم...

علی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://matroke.blogsky.com

کلا فلسفه خلقت خیلیها همینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد