کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۸۹۱۲۱۹

ایمیلی واسم اومد با عنوان: سوختن در جهان سوم


فقط این جمله اش خیلی خوب بود: گاهی میمانی که این جهان سوم است که کیفیت تو را تعیین میکند یا اینکه "تو"جهان سوم را درست میکنی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com/

هر دوش
هردو علت و معلول همن به نظر من البته
یعنی یه جاهایی چنان گیر میکنی و فشار همین جهان سومی روته که مجبوری با روش جهان سومی پیش بری

لیلا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

وقتی بهت میگ عین طرف هستی همینه دیگه
آخر آخر تیکه ای
الان این کلمه فقط در این جمله نقشش سوزاندن ماتحت منه دیگه
یعنی اون ایمیل هیچیش خوب نبود دیگه
اَی نامرد

خوب دغدغه هاش از دغدغه های من دور بود

لیلا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

تو دغدغه هات کلا از دق دقه های ما دوره
هی من بگم
کو گوش شنوا
اون بالا بالا ها داری بال میزنی درک نمیکنی که دق دقه های مارو
کاشکی من جای تو بودم
البته با اون تجربه ای که الان دارم

هیچ وقت هیچ کس نباید جای کس دیگه باشه...

فرخ شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

هر دو با هم مرتبط هستند .. فرهنگ و تفکر ملل در جهان سوم در ادامه راه برای حفظ اون جهان تاثیر زیادی داره ...
و شرایط جوامع جهان سوم در ادامه اوضاع فرهنگی و نوع بینشها تاثیرکذاره ... جالب بود .. مرسی

خواهش میکنم

فرهاد چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://porojenaft.blogsky.com

salam man farhad hastam shakhsiyate ajib va bahali dari hamino mikhastam begam

عجیبی و با حالی از خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد