کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۸۹۱۲۱۵

واقعاً چیزی خرد کننده تر از بی محلی وجود داره؟؟



پ.ن.1

بخشی از یک دیالوگ نوشتاری:


- آیا میدانید وقتی همه چیز را می‌دانید یا تصور می‌کنید که می‌دانید، لذت غافل‌گیری در برابر پدیده‌ها را از دست خواهید داد؟


- آیا میدانید که ما نمیدانیم؟ البته که میدانید چرا که خداوند دانش کل کائنات رو یه جا ریخته به حساب شما


- فقط این رو میدونم که نمی دونم های من از نمی دونم های تو کمتره.


- تو اصلندش چه میدونی که من چقدر میدونم هان؟؟ هان؟؟ هان؟؟ تازه اشم یه عالمه چیز دونستن چه فایده، اگه راست میگی یه چیزی رو بدون که هیشکی نمیدونه... من الان یه عالمه چیزایی میدونم که هیشکی نمیدونه، ولی تو چی؟؟ همه اون چیزایی که میدونی، بقیه دیر یا زود میفهمن، بعضی ها هم شاید هیچ وقت نفهمن، ولی مهم نیست... مهم اینه که دانش منحصر بفردی نداری!



پ.ن.2

عضو شدن تو سایتهای اجتماعی راه خلاص شدن از تنهایی نیست، بلکه بهت اثبات میکنه تو تنها آدمی نیستی که اینقدر احساس تنهایی میکنه!



پ.ن.3

یه شکلات داشتم که شکل قلب بود، نمیدونم دوستم از کی گرفته بود که بخشیدش به من... ولنتاینم که گذشت و ما کسی رو نیافتیم شکلات قلبی بهش هدیه بدیم، تا سال دیگه هم که فاسد میشد، بنابراین امروز خودم خوردیــــَمش



پ.ن.4

مادر من، عزیز من، قربون تو برم! یه خورده اون اخلاقتو درست کن، میرم خودمو از دست تو میکشماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com/

احتمالا عنوان پستات هم از همون ندونسته های ماست که خودت میدونی دیگههههههه

عنوان پستهام تاریخ روزه، چیز عجیبی نیست.

عباس دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

سلام آبجی غزلم.
نه هیچی بدتر از این بی محلی کردن نیست. آدم احساس میکنه بیخودیه. یه حجم اضافه که هیچ کس باهاش کاری نداره . بودن یا نبودنش فرقی نمیکنه.
-------------------------------------------------------------
به قول سقراط: داناترین افراد کسی است که بداند که هیچ نمیداند. (نقل به مضمون).
حالا این دیالوگ مال کیه؟
---------------------------------------------------------------
با پ.ن.۲ خیلی موافقم. چون اونجا مجموعه ای از آدمها هستند که برای فرار از تنهایی میایند اونجا. ولی موقعیکه یه جامعه رو تشکیل میدهند دیگه اصالت فرد نقشش کم میشه و عوضش اصالت جمعی پررنگ تر میشه. یعنی ما باید به روح جمعی توجه کنیم. باید الان بگیم که تنهایی همه ی اونا تبدیل میشه به یه تنهایی مشترک که عده ای سعی دارند اون خلاء رو برطرف کنند.
حالا من از شما سوال میکنم که شما به اصالت فرد اهمیت میدید یا به اصالت جامعه؟ کدومش؟ من منتظرم که صوت قشنگتو از دو لب قشنگت بشنوم. پس ببینم چی جواب میدی ها؟؟؟!!!
--------------------------------------------------------------
آبجی یه سوال، چرا تو روز ولنتاین به هم شکلات میدند؟ یه خورده در مورد این موضوع با من صحبت کن. بالاخره تبادل اطلاعاته دیگه.

حالا شکلاتش خوشمزه بود؟ واسه من هم کنار میذاشتی! قربونت برم آبجی گلم

---------------------------------------------------------------
نکشی یه وقتی خودتو ها!!! مبادا همچین کاری بکنی!!!! قراره شما همسر آینده ی منو ببینی و تازه این اول کاره. حالا به دور از جدی ، جون داداش خودتو نکش. دوستت دارم

عباس جان من اصالت فردی و جمعی بیلمیرم.... تو رو خدا تنهایی ما رو فلسفی نکن!!

اینکه چرا تو ولنتاین به هم شکلات میدن رو من نمیدونم، حتما به همون دلیل که شب عید سبزی پلو با ماهی میخورن!

دیروز حدود ساعت سه بعداز ظهر بهت زنگ زدم موبایلت خاموش بود. تا ساعت چند سر کلاسی؟

عباس دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

سلام آبجی غزلم.
نه هیچی بدتر از این بی محلی کردن نیست. آدم احساس میکنه بیخودیه. یه حجم اضافه که هیچ کس باهاش کاری نداره . بودن یا نبودنش فرقی نمیکنه.
-------------------------------------------------------------
به قول سقراط: داناترین افراد کسی است که بداند که هیچ نمیداند. (نقل به مضمون).
حالا این دیالوگ مال کیه؟
---------------------------------------------------------------
با پ.ن.۲ خیلی موافقم. چون اونجا مجموعه ای از آدمها هستند که برای فرار از تنهایی میایند اونجا. ولی موقعیکه یه جامعه رو تشکیل میدهند دیگه اصالت فرد نقشش کم میشه و عوضش اصالت جمعی پررنگ تر میشه. یعنی ما باید به روح جمعی توجه کنیم. باید الان بگیم که تنهایی همه ی اونا تبدیل میشه به یه تنهایی مشترک که عده ای سعی دارند اون خلاء رو برطرف کنند.
حالا من از شما سوال میکنم که شما به اصالت فرد اهمیت میدید یا به اصالت جامعه؟ کدومش؟ من منتظرم که صوت قشنگتو از دو لب قشنگت بشنوم. پس ببینم چی جواب میدی ها؟؟؟!!!
--------------------------------------------------------------
آبجی یه سوال، چرا تو روز ولنتاین به هم شکلات میدند؟ یه خورده در مورد این موضوع با من صحبت کن. بالاخره تبادل اطلاعاته دیگه.

حالا شکلاتش خوشمزه بود؟ واسه من هم کنار میذاشتی! قربونت برم آبجی گلم

---------------------------------------------------------------
نکشی یه وقتی خودتو ها!!! مبادا همچین کاری بکنی!!!! قراره شما همسر آینده ی منو ببینی و تازه این اول کاره. حالا به دور از جدی ، جون داداش خودتو نکش. دوستت دارم

فرخ سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

این مثلا پست بود یا شاهنامه؟؟
هر چی خواستی توش نوشتی و کم مونده بود که چند تا فحش هم بدی که خدا رحم کرد .....
البته خدا رو شکر که اون شکلات قلب رو میل فرمودی ... وگرنه حتی به مادر هم حمله ور میشدی!!

بابایی من به کسی حمله ور نمیشم

شکلک برای وبلاگ و آموزش وبلاگ نویسی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

با سلام!
هدف از مزاحمت معرفی 2 وبلاگ خوب برای شماست! اول شکلک برای وبلاگ! این وبلاگ کلی شکلک خوشمل داره برای آدمای خوشمل! دوم آموزش وبلاگ نویسی!!
این وبلاگ همه ی نوشته هاش رو خودم نوشتم و تصمیم دارم آموزش برای همه ی سرویس های وبلاگ نویسی رو بنویسم!به غیر از آموزش وبلاگ نویسی آموزشهای دیگری برای زیبا سازی وبلاگ!افزایش بازدید وبلاک!کسب در آمد(بزودی) و.... هم داره! برای تبادل لینک هم برنامه ی جالبی داریم!
با تشکر!
آدرس شکلک برای وبلاگ: www.smiley4u.blogsky.com

آموزش وبلاگ نویسی: www.4bloggers.blogsky.com

عباس سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

سلام به آبجی گلم که خیلی دوستش دارم.
آبجی جونم ، من روز های شنبه خونم. البته گاهی هم مدرسه هستم ولی درس نداریم هرکی دوست داره میره و هرکی هم دوست نداره نمیره.

اگه میخوای لطف کنی و صدای داداشتو تو گوشیت بشنوی ، بعد از ساعت هشت شب زنگ بزن. چون اون موقع من از مدرسه و قیل و قال آن فارغ شدم.
پس من منتظر شما هستم. فردا ببینم چی کار میکنی آبجی. یعنی من میتونم صدای قشنگتو بشنوم یا نه؟
ان شاءالله که همه چی دست به دست هم بده تا من شما رو ببینم.
دوتتد ارم آبجی غزلم. لپتو گاز بگیرم آبجی

لیلا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

جمعش کنید بابا خانواده رفت و آمد میکنه اینجا
من اون رگ غیرتم زده بالا
یکی منو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد