کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.


میدونی پست خالی یعنی چی؟


یعنی همون حرفی که واسه نگفتن داری...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرخ جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

ببین برای بالا بردن آمار بازدیدکنند ه ها به چه کلکی متوسل شدی؟ آخه عزیز من . . مردم کار دارند وقت ندارند . . حوصله موصله شون در حد تیم ملی افغانستانه . . . اون وقت شما میای باهامون شوخی میکنی؟

شوخی نبود

مهتاب چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ


بازم سلام دارم تموم پستات رو میخونم

خوب مینویسی و حرفای دلت رو میزنی
احساس میکنم

از یه چیزی خیلی زیاد رنج میبری ببخشید فضولی میکنم حس کنجکاویه منه که باعث میشه هرچی بگم و بپرسم
چی !!!!به من ربطی نداره
ببخشید میرم

عزیزم لطف داری...

رنج من رنج روحه، روحی که اقناع نمیشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد