کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

اگه لال باشی و به ضایع شدن حقت اعتراض نکنی انسان خوب و سازگاری هستی ولی اگه ساز مخالف بزنی و دائماً دنبال حقت باشی همه باهات لج میشن... درسته که من خلق و خوم تنده، درسته که میشه از راه های بهتری وارد بشم ولی آخه یکی به من بگه راه بهتر چیه؟؟ همه به من خفه شدن رو پیشنهاد میکنن... من خفه نمیشم! خفه نمیشم!! خفه نمیشم!!! بذار بگن طاغی، بگن سرکش، بگن بی آبرو... بذار هر چی دوست دارن بگن! امروز یه آدم لات عوضی که اسم خودشون میذاره فرهنگی تو یه نامه در اعتراض به اعتراض من گفته که من با حالت مردانه و لاتی باهاش حرف زدم!!! معلومه که کارم مردانه بود، ولی نه توی جامعه ای که مرداش فقط به فلانشون مینازن و از مردونگی همونو دارن و همه هم و غمشون اینه که همونشون درست کار نکنه!!! مرد واقعی منم که وایمیاستم و حرفمو میزنم... بذار بهم بگن لات، بذار بگن بی آبرو، بذار هر چی که دوست دارن بگن!!! نمیذارم حقمو بخورید!!!!!!!!!!! کثافتا!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
فرخ چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

منم به لات بازی علاقه دارم ... اما دیگه دوره قیصر و چاقوکشی گذشته . باید مدلی از لات بازی رو ارائه کنیم که متناسب با قرن ۲۱ باشه ... من مدتهاست که دارم روی این موضوع کار و فکر میکنم . مطمئن باش که به محض رسیدن به راهی خوب بهت خبر میدم .
راستی این پلیس ۱۱۰ هم گندش رو درآورده ... تا میخوای با یکی بزن بزن راه بندازی سر میرسن

میدونی چیه، من خودم اون لات بازی که دراوردم از سر استیصال و احساس ضعف بود.... خستم کرده بود!!! فکر میکنه با قلدربازی میتونه حق منو بخوره!!

مهتاب چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ


با تو موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد