کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

به نام خدا

گل من گلی جونم، دیدی من برگشتم؟!



نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

نق نقوی وبلاگستان خوش اومدیییی!

مگه شما منو میشناسی؟

نه آدرس ایمیلی، نه وبلاگی... آی پی آشنا هم که نداری!

فهیمه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

آخه تو چند تا فهیمه(غیر از بچه آبجیت) میشناسی که بدونه دوز نق و نوقت خیلی بالاست؟! حالا آیپیم مال کجا ثبت شده؟ آلمان؟سوئد؟ آمریکا یا کانادا؟
قربون برم خدا رو ییهو آدم از وسط تهرون از خارجه سر در میاره!:))
تو گوگل ریدر یه فولدر درست کرده بودم وبلاگ خاک گرفتگان دیدم، یه عدد اومده جلوش که یعنی یکی آپ کرده دیدم بههههههه گل منگلی خانوم خاک وبلاگش رو گرفته

ای تو روح اون گوگل ریدر! نمیذاره آدم یه گوشه آسته بره، آسته بیاد...

فهیم جون مامانت نری همه جا جار بزنی، میخوام این گوشه موشه ها واسه خودم بپلکم، ترجیح میدم کسی دور و برم نیاد...

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

خببب بااااووووو! تو نق و نوقتو بزن! کسی غار تنهاییتو به هم نمیریزه، مگه اینکه خودت قاط بزنی کن فیکونش کنی

کووووووووووووووفتتتتتتتتتت

عباس شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://ilovemysisterghazal.blogsky.com

سلام به روی ماهت آبجی خوشگلم. من برگشتم . آبجی خیلی خوش گذشت. ۱۱ ساعت تو روز مطالعه داشتیم. خیلی دوستت دارم.

سلام فسقلی

حتماً الان شکل پرفسور بالتازار شدی

گربه ی سه ضلعی..... شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://muslimsociologist.persianblog.ir

سلام. حاج خانوم خوشت اومد یه سر به وبلاگ ما هم بزن..... خوشحال میشیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد