کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

برنامه هرشب من

مغزم: ساعت 2:30 بعد از نیمه‌شبه، پاشو پاشو، برات ریده‌ن!
بدنم بی‌صدا بیدار میشه، چشمهاش به آرومی باز میشه، از تخت بیرون میاد، میره تو هال، ولو میشه رو کاناپه و زل میزنه به تلویزیون خاموش.
من: کو؟ کجا برام ریدن؟
مغزم: عن دوست داریا؟ هار هار هار
بدنم: من دیگه نمیخوابم
من: خب حالا چیکار کنیم؟
بدنم: یه چیزی بخوریم، معده‌م خالیه
من: نخیر! الان وقت دریافت کالری نیست. بشین سرجات
مغزم: بیا به کسشر فکر کن
من: خفه شو
مغزم: برو توییتر کسشر بخون
من: خفه شو، بذار اون کتاب خوبه رو بخونیم.
مغزم: نوموخوام، الان وقت دریافت اطلاعات مفید نیست.
من: لعنتی چرا بیدار شدی؟ الان وقت دریافت هیچ کوفتی نیست، الان فقط وقت خوابه. بخواب! یا بمیر! فقط این جنازه رو به حال خودش بذار!
بدنم: من الان دیگه نمیخوابم، من ساعت 6:30 صبح که باید بچه‌ها رو بیدار کنی و ببری مدرسه تازه خوابم میگیره.
من: ازتون متنففففرم، از هر دوتون
مغزم: به درک، فردا نیم ساعت زودتر بیدارت میکنم.
من: گه بخور بابا!
بدنم: این ساعت وقت دریافت گه نیست.

نظرات 8 + ارسال نظر
مسلم چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 04:14 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

وقت خوبی واسه رقصه
هندزفری بزار و قرش بده

خستمه آخه

یه مرد چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ق.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

شبها چه صحبت‌هایی می کنید

همه‌ش هم با داد و دعواست:))
البته خوبیش اینه همه سر و صداهاش فقط تو سر منه و خارج نمیشه.

نسیم چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:16 ق.ظ


خیلی خوبی

آره خیلی خوبم، بعنوان کیس مطالعاتی روانپزشکی:))

سمیه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:00 ب.ظ

تجربه من واسه بیخوابی های شبانه کتاب صوتی گوش دادنه، کتاب رمان با صدای بهروز رضوی میگذاشتم و به نیم ساعت نرسیده خوابم می برد، واقعا هم رمان رو گوش می دادم ها، نه که بگم الان باید خوابم ببره، دل به قصه می دادم ولی راحت خواب می رفتم، تجربه کن، اگر خوابت نبرد هم لذت گوش دادن به کتاب رو چشیدی

من هم همین کارو میکنم

زهرا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:37 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
چه مکالمات کلافه کننده ای
اتفاقا چند شب پیش داشتم یه مطلبی میخوندم و موزیک های با عنوان "deep sleep music" رو پیشنهاد داده بودن.
گویا بخاطر فرکانس و نت های تکراری، کمک‌ میکنن مغز آروم بگیره و وارد فاز خواب بشی.
البته من تجربه ی عملی ندارم در موردش و فقط مطلبی که خوندم رو بازگو کردم.

اونا رو امتحان کرده‌م، جواب نداد
همون کتاب صوتی بهتر جواب میده. انگار اون قسمت بازیگوش از مغزم رو مشغول میکنه تا بدنم اجازه استراحت پیدا کنه. تا وقتی اون وز وز میکنه من میتونم بخوابم:))

شهرزاد چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 11:44 ب.ظ

خیلی خوب می‌نویسی!

ممنونم

سولاریس پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:21 ق.ظ https://solaris1402.blogsky.com/

کیک بخور،نون خامه ای بخور.

چرا؟ جز ضرر چی داره؟:))

یه مرد شنبه 22 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:50 ب.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

این مواقع به من پیام بده. بگو کجایی عزیزم

البته منم خوابم و جوابتو نمی دم

هر هر هر:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد