کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

- داری چیکار میکنی؟ 

= به خلوت میروم آن کار دیگر بکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نلی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:01 ق.ظ

میدونی عزیزم من خودم تراپیستم
کلا علاقه دارم وبلاگها را زیرو رو کنم شخصیت افراد را از لا به لای نوشته هاشون تحلیل کنم چون تو وبلاگ نویسی اشخاص خود خودشون هستند
در مورد کامنت قبلی احتمالا چون از لحاظ تحصیل و موقعیت اجتماعی بالاتر از همسرت هستی مطمینا جایی که کار می کنی و حتما حتما همکارانی داری که بالاتر از خودت و همسرت باشند پس تحلیل من درست بود و شما همسرت را با اونها مقایسه می کنی و این ناراحتت می کنه
وگرنه دلیل نمیشه که چون من هر چی می گم همسرم قبول می کنه و من این رو دوست ندارم تنها یک بهانه است

تو یه احمقی حتی اگه تراپیست باشی
البته که بیشتر به نظر میرسه یه دروغگوی حقیر و خودآزار هستی، چون با این که من مشخصا بهت توهین میکنم باز هم میای و خودت رو در معرض این توهین قرار میدی، بدون اینکه دلیلی داشته باشه.

احمق جان، چرا نمیفهمی؟ همه مثل تو نیستن که آدمها رو با ا ین معیارها بسنجن. تو ظرفیت فکریت خیلی پایین تر از اونه که حرف منو بفهمی. این هم آخرین کامنتیه که جوابتو میدم چون واقعا بیشتر از این ارزش توجه منو نداری.

مسلم شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:34 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

نلی جان به وبلاگ منم سر بزن
من اونجا خود خودمم، گاهی اوقات حتی شرتم رو هم درمیارم و شروع به تایپ می‌کنم؛ اینجوری پاک و صریح در برابر افکارم قرار بگیرم
من معمولا به جدیدترین بیماری‌ها آپدیت میشم
موش آزمایشگاهی خوبی واست میشم
بیا منو درمان کن تو رو خدا
بیمارم به من رحم کن

بابا من این یارو رو تاروندم، کامنت آخرشم پاک کردم
الان چه بکنم؟ پیغامتو بذارم دوباره روش باز میشه:))))

مسلم یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:08 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

بشکنه این دست
دارم با خودم می‌برمش دیگه

:))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد