کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۰۲۰۳۱۳

تا همین پنج شش سال پیش، هیچ کار خاصی برای قیافه‌م نکرده بودم و فکر میکردم همین که هستم خیلی هم خوب است. مردم دماغشان را عمل میکنند که مثل دماغ من بشود. من برای چه بروم زیر تیغ؟ پوستم خوب بود و موهایم بد نبود و مجموعا قیافه خودم را بالاتر از متوسط زیبایی میدیدم. حالا اما یک مقدار سن و سالی ازم گذشته و شادابی‌م ذره ذره کم شده و یک مقدار خیلی زیادی آن متوسط زیبایی کوفتی ارتقا پیدا کرده است. یک زمانی اغلب دخترها موهایشان کمی پایین‌تر از شانه بود، موخوره نمیگذاشت موهایشان به کمر و باسن برسد، مگر ژن خوبهایی که ظرف یک سال بیش از 20 سانت رشد مو داشتند. اما حالا به لطف کراتین و ویتامینه و چه و چه تا دلت بخواهد گیسو کمند اینجا و آنجا یافت میشود و همه به کله‌پشمکی‌هایی مثل من پیشنهاد میدهند: خب تو هم کراتین کن. رویم نمیشود بگویم خدا پدرتان را بیامرزد، من دست و دلم میلرزد بخواهم چند میلیون خرج این چهار لاخ شوید روی سرم بکنم. هی بهانه می‌آورم که وقت نمیکنم... دنبال یک جای خوبم... اما واقعیتش این است که تا به حال خرج آنچنانی برای قیافه‌ام نکرده‌ام و اصلا نمیدانم چطور میشود این همه پول را یک جا خرج کرد فقط و فقط برای خوشگلی!

نظرات 3 + ارسال نظر
مسلم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:09 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

"قیافه" به نظر کلمه‌ی خوبی نیست.(اینجا که شما به کار می بری).
---
به نظرم واسه شما اونایی خوبه که علاوه بر اینکه هزینه زیادی و عجیبی نشه ، وقت گیر و دست و پا گیر هم نباشند .
مثلا عمل بینی خیلی ایده‌ی خوبی نیست ، مگر اینکه خیلی توی آفساید باشه.
ولی اگر مراقبت از موهاتون اذیت کننده و وقت گیره و کراتینه کردن این مسائل رو حل می کنه ، کمی وقت بزار و پرس و جو کن و جای مناسب پیدا کن .
موارد دیگه میتونه بوتاکس (اسم ها رو مطمئن نیستم) بین دو ابرو یا حذف غبغب و یا افتادگی گونه .
گاهی اوقات یک آرایش کوچیک خیلی مسائل رو حل می کنه . مثلا عوض کردن رنگ رژ لب ، یا خط چشم کشیده و یا رنگی که پشت پلک می کشن .
خریدن یک تردمیل خوب و دویدن روزانه ، با اینکه هزینه‌ی زیادی است ؛ ولی هزینه فقط همون یک بار است برای همیشه و روزانه بیشتر از یک ساعت وقتتون رو نمی گیره (بیست دقیقه دویدن ، دوش گرفتن و رفع خستگی کردن)

ممنونم از ایده هات

samar چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ق.ظ http://glassbubbles.blogsky.com

وای خدایا خوب شد وبلاگت درست شد, یه هفته ست پیجتو باز میکردم هیچی نمی اومد!
اول از همه هی تو ذهنم تصویرسازی کردم چه شکلی هستی و الان میدونم خوشگلی
من خیلی به این موضوع فکر میکنم و خیلی در روز پیش میاد یکی ندیده و نشناخته یه چیزی توی این زمینه بهم میگه! پیشنهادای تخمی و فضولی ملت رو اعصابه.
اگه بحث هزینه و زمان رو بذاریم کنار من نمیتونم کنار بیام اگه نقصی وجود نداره چرا باید این همه وسواس گونه همه برن طرف این چیزا! نمیخوام خیلی تیریپ روشن فکری و فهم بیام ولی بابا هر آدمی تا صد سالگی از زیبا بودن و مورد توجه بودن چه خانم چه آقا لذت میبره, ولی تمام هم و غم کسی بشه وقت ناخن و مژه و جراحی این ور و اون ور یه کم غیرعادیه و از اون طرف نود درصد مشکلات روحی دارن و مطب روانشناس و روانپزشک داره میترکه!
خیلیا سالم بودن و سالم زندگی کردن هیچ ورشون نیست و این خیلی برای من عجیبه! سلامت جسمی و روحی به چشم کلا نمیاد!
این همه قر و فر و افراطی بودن توی یه زمینه یی فقط نشون میده خیلی عدم بالانس جاهای دیگه وجود داره و چون سخته توجه کردن و زمان گذاشتن روی اون جاها و صورت و اندام بیشتر تو چشمه پس فوکس میاد این قسمتا!

این چند روز بلاگ اسکای کلا مشکل داشت.

به نظر من هم عادی نیست این شرایط که همه اینقدر وقت و هزینه میکنند برای زیبایی ولی خب ماهایی که نمیکنیم الان گاو پیشونی سفید و غیرعادی به نظر میرسیم:))

muet پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:52 ق.ظ http://chantal.blogsky.com

منم همینم بابا. بنظرم خوشگلی خیلی وظیفه شده. منم واقعا خیلی وقته که پذیرفته م که همچین وظیفه ای ندارم.

تو خیلی از من جلوتری، من درگیر وظایف شوهرداری هستم:)) حتی بچه‌م هم گیر میده به ظاهرم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد