کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

شکوفه بیست ساله راننده است و ماشین هم داشته از اول. دیشب تو ماشین من بود، گفت ای ول بالاخره راننده شدی و به ترست غلبه کردی. گفتم نهههه هنوز راننده نیستم، دیروز ریدم، ماشینو مالیدم:))) (فقط مونده یه مدیوم پیدا کنم که با اون دنیا مرتبط بشه به عرض خواجه حافظ شیرازی برسونه که من دیروز ریدم و ماشینو مالیدم) بعد شکوفه برام تعریف کرد که اخیرا یه جوری لاستیک عقبش رو انداخته تو جوب که چرخای جلوش هوا شده:)) ماشین رو پل پارک بوده و پل که تموم میشه این همچنان داشته دنده عقب میرفته صاف تو سولاخ:)) اینا رو در راستای قوت قلب به من میگفت که غصه نخور، حالا مالیدی که مالیدی، پیش میاد؛ ولی نتیجه‌گیری من این بود که خاک تو سرت تو هم که راننده نیستی بعد بیست سال:))))

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:48 ق.ظ

طفلک خودش هم زیر سوال رفت

نه
من به روش نیاوردم:))

سحر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:59 ب.ظ http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

یعنی می خوای بگی همه خانم ها همینا؟؟ی جا خوندم مشکل از دیدمون که ژنتیکی خانم ها دیدشون تو عرص و طول با اقایون متفاوت و تو رانندگی تاثیر مستقیم داره.منم سال هاست می رونم کارم راه می اندازم ولی راننده عالی خودم‌نمی دونم

من که تحقیق جدی و علمی نکرده‌م ولی گویا تفاوت در توانایی‌های زنانه و مردانه اثبات شده، میشه گفت اغلب آقایون در این زمینه تواناتر از اغلب خانمها هستند. البته که مردای سس‌دست هم وجود دارن و همینطور خانومای با دست فرمون عالی. متاسفانه من و شما جزو این استثناها نیستیم:))

یه مرد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:59 ب.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

چقدر خسارت خورده ؟

ماشین ما؟
فکر کنم با ۶۰۰-۷۰۰ تومن حله
خود ماشین هم چپیه، قبلا شاسی کشی شده:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد