کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

011109

آقا من باورم نمیشه آدمی که تو این پست در موردش نوشتم هنوز هم بهم پیام میده حالمو میپرسه:)) احتمالا تعطیلات ژانویه علاف و بیکار بوده، تو لیست مخاطبینش باز منو دیده:)) حالا من اصلا جواب پیامهای سال به سالش رو نمیدم. ولی امید به زندگی آدم رو بالا میبرن این جور آدمها، به خودم میگم عه، هنوز منو یادشه، چه باحال و جذاب بوده م براش:))



پ.ن.

میگن یکی رفت بازدید از تیمارستان، تو طبقه اول یه مردی رو دید زل زده به پنجره، آه میکشه میگه مرجان... مرجان‌... پرسید این بیچاره چشه؟ گفتن این عاشق مرجان بوده، بهش نرسیده، اینجور خل وضع شده. طرف میره طبقه دوم، میبینه یکی رو بستن به تخت، عربده میرنه مرجااااان.... مرجااااااان.... پرسید این یکی چشه؟ گفتن این هم عاشق همون مرجان بود، ولی بهش رسیده.

آره خلاصه، اینجوریاس:))

نظرات 5 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ب.ظ

پی نوشت 10/10. دختر و پسر هم نداره.

:))

فائزه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:26 ق.ظ http://muet.blogsky.com

وای منم یه کیس اینطوری داشتم ازینا که بیخبر رفته بود خودشو بسازه با دست پر بیاد بعد اومد دید من شوهر کرده م:))))) حالا ولی من مطمئنم چون خیالشون راحته که دیگه به ادم نمیرسن اینطوری ول نمیکنن و مهربون باقی میمونن وگرنه که الان در بهترین حالت داشتن با زیرشلواری تو خونه ادم راه میرفتن و فین میکردن=))

آره بابا، تهش همون زیرشلواری و فینه دیگه، حالا این یا اون یا هر کی:)))
خودمون مگه چی هستیم؟ من که با تیشرت گشاد و موهای جمع شده بالای سرم دائم دارم سر بچه ها جیغ میکشم مشقاتونو بنویسین:)) از اون جذابیتها و کمالات اولیه خبر نیست:))


راستی این آدرس وبلاگی که گذاشتی وا نمیکنه

samar دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:02 ب.ظ http://glassbubbles.blogsky.com

خیلی تیکه پینوشتت خوب بود هرچند هیچ وقت نمی خوام این حجم واقع گرایی رو قبول کنم ولی نظر اکثریت همینه
رفتم پست قبلی رو که چند سال پیش نوشتی رو خوندم خیلی طرف پدیده بوده یه پا کیس استادی توی این دور زمونه واس خودش! ولی این تیپ آدما هیچ وقت تو کتم نمیرن, کسایی با احساسشون شبیه معادله رفتار میکنن, یا میخوای برو جلو همون موقع یا کلا بکش عقب

بحث خواستن و نخواستن نیست، بحث اینه که معمولا آدما فکر میکنن وقت هست، حالا دیر نمیشه.

فائزه سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:16 ق.ظ http://chantal.blogsky.com

خودمونم همینیم بابا:))
ببخشید، من همون ادمه ام باز دوباره در کامنت قبلی ادرس وبلاگمو اشتباه نوشتم:(

آره:))
این وبلاگتو میخونم و خیلی دوست دارم نوشته هاتو:*

تراویس بیکل جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:04 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com/

راست کرده.گفته یه احوالی بپرسم و اگر شد یه جق ریزی هم بزنم

اینم ممکنه:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد