کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۰۱۰۷۲۳

بیش از چهار ساعت است که دارم توی تو.ییتر می‌چرخم و دنیا دور سرم می‌چرخد. مواجهه یک‌جا و عریان با این حجم از کثافت جاری در رگ‌های مملکت،رویین‌روانی* می‌خواهد. فکرش را بکن من با این روان مخدوش علیل، چطور می‌توانم دوام بیاورم؟‌ با همه وجود دلم میخواهد فردا کف خیابان باشم و خشم و نفرتم را فحش و شعا.ر و آتش کنم اما نمی‌شود. حتی یار موافقی ندارم که با او درد دل کنم. دنیا دور سرم می‌گردد و می‌گردد و می‌گردد و من نمی‌دانم دیو چو بیرن رود، فرشته  درآید؟ یا باز دیو دیگر آید؟ بچه‌ها رافردا  مدرسه بفرستم یا نفرستم؟ فوت قائم به سماور بکنم  یا نکنم؟

*رویین‌روان کلمه من درآوردی است، ملهم از رویین‌تن. رویین‌روان کسی است که روانش آسیب‌ناپذیر است.‌

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام شنبه 23 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ق.ظ

خودت را با جیز های دیگر مشغول کن تا گرفتار منفی بافیهای مجازی نشی
متاسفانه با فیلتر اینستاگرام دست نا را هم از افشا گری دستهای پنهان این وقایع کوتاه کرده است

فقط سلام برام پیام و توصیه نذاشته بود که خدا رو شکر از این هم بهره مند شدم. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد