کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

001216

فعلا  دارم خودم رو با ترانه لیلا خانوم سیما بینا خفه میکنم. اصلا هم نمیفهمم چرا، ولی دلم میخواد این آهنگ رو بریزم تو سرم وصل کنم به خودم تا مستقیم بریزه تو خونم. هر چند وقت یه بار روی یه آهنگ اینجوری قفلی میزنم. آهنگ سری قبل ساری گلین بود، به قاعده سه تا بشکه اشک ریختم با اون آهنگ. هنوزم تو گوشیم هیجده نسخه از ساری گلین رو دارم:)) حالام ورد زبونم شده این:

دلم میخواد که دلسوزم تو باشی لیلا خانوم

چراغ و شمع و پیه سوزم تو باشی لیلا خانوم

دلم میخواد که در شبهای مهتا ب لیلا خانوم

همون ماه دل افروزم تو باشی لیلا خانوم جان

لیلا

لیلا

لیلا...

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

ساری گلین یک کنار و در کنار دیگر ساقی می خواران...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد