کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۰۰۱۲۱۰

تو پست قبلی ده تا سرفصل نوشتم که این آخر سالی فکرم رو مشغول کرده نوشتم. بعضیاشون واقعا بی اهمیت بودن همین که نوشتمشون تموم شدن ولی برای بعضیاشون باید اقدام عملی بکنم. از همه ثقیلتر دکوراسیون خونه است. واقعا احتیاج دارم پول خرج کنم. نه که پول کافی نداشته باشم، دارم ولی دو تا مسئله وجود داره:. 

۱.دوست دارم پولم رو بهینه خرج کنم، هم زیبا بخرم و هم به صرفه و  این بهینه خرج کردن یعنی باید بری حسابی بگردی و چند جا رو ببینی،من هم  وقت و انرژی بذاری ندارم. بچه‌ها رو هم باید مدیریت کنم، کسی نیست کمکم کنه. 


۲. این مرد یه جور اسکوروچ‌طوری برخورد میکنه که آدم از خرج کردن حس گناه بگیره. 


ولی خب وقتشه هیولا بیدار بشه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد