کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۰۰۱۰۰۱

شنیدن تکیه کلامهای خودت از زبون بچه‌ت واقعا عجیبه
شاید بهتره بگم وحشتناکه
مثلا یادمه فسقلی سه سالش که بود چند بار دیدم تنها تو اتاقش نشسته رو تختش و تو حال خودشه
میپرسیدم چی کار میکنی مامان جان؟
میگفت دارم فکر میکنم
تازه حواسم جمع شد به خودم، به اینکه این بچه ‌‌‌ها به کرات منو در حالی که تنها تو اتاق مشغول هیچ کاری نبودم غافلگیر کرده‌ن و هر بار در جواب سوالشون که مامان چی کار میکنی؟ گفته‌م دارم فکر میکنم.

الان جدیدا از جمله «نمیذاری تو حال خودم باشم» زیاد استفاده میکنن و این یعنی من این جمله رو زیاد گفته‌م.

بذارید رُک بگم، بخاطر همین چیزهای ریز وحشتناک از تولید مثل خودم سخت پشیمانم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد