کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۹۹۱۰۱۵

این آمار بلاگ اسکای قشنگ منو اسکول کرده، چند ماهه رصدش میکنم و میبینم هر روز که پست میذارم آمار بازدیدم رو بالای ۷۰ نفر نشون میده، بعضا به ۲۱۰ نفر هم رسیدن!!! همه هم مستقیم وارد وبلاگ میشن. یعنی چی؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟ تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که از  صفحه اول بلاگ اسکای دو خط نوشته رو بخونن و بعد وارد بشن. یعنی دو خط از نوشته من ۷۰ نفر رو وادار میکنه کلیک کنن بیان تو وبلاگم؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟ تو دنیای درندشت مجازی ۷۰ نفر زیاد نیست ولی انتظار خودم ۷ الی ۱۷ نفر بود. نمیتونم به توجه  این همه آدم بی توجه باشم. دوست دارم اعلام کنم که اگه واقعی هستید، از توجهتون سپاسگزارم. 





نظرات 1 + ارسال نظر
پارسا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 05:37 ق.ظ

آره الان ساعت 5:35 صبحه منم که بیخوابی به سرم زده از بلاگ اسکای وارد یه وبلاگ شدم دیدم اونجا کامنت گذاشتی و از اونجا اومدم وبلاگت! میخواستم ببینم فرهنگ وبلاگ نویسی هنو هست یا نه دیدم هست. ادامه بده

باوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد