کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۹۹۰۵۳۱

اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید، توییتر زده شده‌ام و حوصله وبلاگ نوشتن ندارم

کاش یکی بیاد با هم وبلاگ مشترک بنویسم، مجبورم کنه مثلا در هفته ی یه تعداد مشخص کلمه بنویسم. 

نوشتن خیلی برام خوبه


نظرات 4 + ارسال نظر
moslem سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 11:45 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

نحوه ی نوشتنت رو نو کن :)
یعنی با یه روش جدیدی بنویس
موضوعات جدید
ایده های جدید
هر چیزی که باعث میشه کمتر بنویسی رو حذف کن : مثل قضاوت ها، پیش داوری ها ، ....
پی نوشت : حالم بهم خورد توصیه کردم :)

برادر جان، اگر توصیه ای به کار من بیاد همانا چوب پنبه است، ولاغیر:))))

رستا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:59 ق.ظ

برای نوشتن هستن کسایی که هم قلمشون بهتر از شماست وهم سواد نوشتن دارن. شما بهتره مادری کنید برا دختراتون

شما هم بهتره گه منو نخورید.

رستا پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 03:25 ق.ظ

بی تربیتی و نداشتن عفت کلام هم اضافه کنید به صحبتای قبلیم زن گستاخ و بی شرمی که تکلیفت با خودت هم مشخص نیست. حقیقتاً همسرتون خوب شناختتون که عقده ی رستوران هندی هم به دلتونه.از شما باید فلافلی کنار خیابون رو هم دریغ کرد

من میدونم کی هستی و میدونم کجات میسوزه
فقط میتونم یه «تو خوبی» خرجت کنم

رستا پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 09:20 ق.ظ

بنده یه رهگذر بودم که تازه با وبلاگتون آشنا شده بودم اگه میخواین نظر من رو به کسی نسبت بدین مهم نیست و در خوبیِ منم شکی نیست

همینکه به عنوان یه رهگذر! به خودت اجازه دادی اونجوری نظر بدی، ثابت میکنه که خیلی خیلی خوبی. خداحفظت کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد