کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

مرگ یکی از موضوعات مورد علاقه منه، البته مرگ خودم. روزهایی که افسرده ام و زندگی رو نمیخوام به کنار، حتی اوقاتی که شادم -مثل روزی که گذشت- و پر از میل به زندگیم باز هم به هر بهانه با ربط و بی ربطی  بهم مرگ فکر میکنم. 


پ.ن. 

یک سال و چهارماه از نوشتن این یادداشت میگذره. یادمه که گذاشته بودم تا کاملش کنم و هیچ وقت حوصله م نشد. اون موقع فکر میکردم باید به صورت مفصل به افکارم پیرامون مرگ بپردازم و همه رو مکتوب کنم. الان که خوندمش بیشتر برام مهمه بدونم که اون موقع چه چیزی واقعا شادم کرده بود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلم چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:57 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

این هم سومین پیشنهاد اتفاقی بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد