کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

اینم از دومین سوتی فجیع زندگیم

عجب چیز مزخرفیه این خبرنامه بلاگ اسکای

چرک نویس آدمو تبدیل کرده به بمب ساعتی. من الان نمیدونم گه ترین کسشعری که نوشته ام رفته تو خبرنامه این و اون یا نرفته. دستم خورد به انتشار ولی فوری چرکنویسو زدم. اگه اومده جان مادرتون نخونیدش اون خیلی خصوصیه :))))


راهی نیست از شرش خلاص شد؟ تو تنظیمات کوفتی وبلاگ هیچی پیدا نکردم، ادمینهای سایت هم که تا حالا جواب درست و درمون نداده اند بهم. تنها ابزارم الان قسم دادن به مقدساته:)))))) 


:((((((((((


نظرات 4 + ارسال نظر
اینک سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:49 ق.ظ http://Inak.blogsky.com

قشنگ درکت می کنم که چه حالی داری...
این مصیبت ها سر منم اومده که بعدش هیچ جوری نتونستم خودمو جمع و جور کنم...

اما اصلا نگران نباش! چون مردم هم عین خودمونن. فقط بی سروصدا ترند. همین!

اصلا روانم بهم ریخته. یه درصد امید دارم که منتشر نشده باشه، همون امید واهی حالمو بدتر میکنه.

fatima سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:46 ق.ظ

الان حس شرلوک هلمز دارم که زودتر پیداش کنم بخونم

مگه تو خبرنامه منو داری؟

مسلم سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 04:39 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

سلام
شما وقتی پستی میزارید حتی اگه اونو بعد پاک کرده باشید ، پیام واسه من میومد
ولی الان پیامی در مورد مطلبی که الان در وبلاگتون نباشه در صندوق ورودی پیام های من نیست

خدا خیرت بده امیدوارم کردی.

ولی حداقل الان باید یه مصرع خالی (بهار آمد جوانی را پس از پیری ز سر گیرم) تو پیامهات باشه، اونو واسه تست گذاشتم و پاک کردم. دیدی اونو؟

مسلم چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 07:29 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

بله اون مصرع هست

ok
tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد