کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

متوجه شدم تو یک هفته اخیر وبلاگم بالای صدتا بازدید داشته

حال ندارم مثل قدیما تهشو دربیارم ببینم از چه طریق رسیدن به وبلاگ من، یعنی راستش تو موقعیت فعلی دنبال رد پای شخص خاصی نیستم. 

تازه وبلاگ خونهای حرفه ای از فیدخوانها استفاده میکنن، این آمار بر فرض صحتش فقط کسانیه مستقیم از خود وبلاگ بازدید میکنن. 

 حتی رمق ندارم یه فراخوان احمقانه بزنم و از مخاطبین دائمیم بخوام یه حاضری بزنن و منتظر کامنتاشون باشم. البته اگه کامنت گذاشتین گلی به جمالتون.

بعید میبینم ازبین صد و اندی بازدید، بیشتر از ده یا بست تاش ره گذر باشن. فرض کنیم که هشتاد و اند بازدید باقیمانده اونایی هستن که هرشب لینک وبلاگو چک میکنن، یعنی حداقل دوازده نفرمخاطب دائمی.  

بد هم نیست. 

همین کافیه واسه ذوق کردم از اینکه من و این وبلاگ هنوز به زباله دان تاریخ نپیوسته ایم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 04:51 ق.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.من حاضری زدم

سلام به روی ماه ناآشنات
ممنون از حاضری زدنت

بازرس ژاور شنبه 20 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 08:29 ب.ظ

روزی پنج شیش تاش مال منه

تو که محاسبات منو پوکوندی عامو

jud یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام!:)
۴-۵تاش هم مال منه!:دی

شوما؟

سیب سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 07:37 ق.ظ

من بسیار کم آمده کردن کرداهه و از شخص شخیص خودت آمارگیری کرداهه

حالا چرا فاز راج کاپور گرفتی؟

زینب یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 09:29 ق.ظ

من هم مدتیه که میخونمتون . این پست رو هم یک شبی تو جاده نجف کربلا خوندم ولی نشد براتون کامنت بزارم خواستم الان حاضری بزنم .

قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد