کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

on body and soul

امشب باز درگیر ارتباط روح و جسمم، به این فکر میکنم چی میشه که یه آدمی مثل من جسمش سوار روحشه و یه سری آدمها بر عکس. اصلا روح چیه؟ واقعا چیزی جدای از جسممون موجودیت داره یا اون چیزی که ما بهش میگیم روح یا روحیات فقط نوع دیگری از ادرکمون ازهمین جسم و مادیاته؟ اگر چیزی سوای جسم هست که درک میشه ولی حس نمیشه، آیا جا داره که جداگانه بررسیش کنیم؟

کاش لپتاپم پیشم بود و باز مینشستم و "درباره جسم و روح" رو میدیدم. دقیقا با همین حال آلرژیک که بدنم خودش به جون خودش افتاده و سینوسام جوری دردناکه که انگار ضربه ی کلنگ خورده و آب بینیم جوری روونه که انگار انگشت پتروس از سوراخ سد درومده؛ دقیقا با همین حال زارم لازم دارم بشینم و این فیلمو ببینمِ.

دلم میخواد یه روزی تو زندگیم یه همچین اثری خلق کنم، درباره روح و جسم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد