کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

ببین چی پیدا کردم

داشتم یه ایمیل قدیمی رو شخم میزدم، رسیدم به یه ایمیل از بلاگ اسکای که درخواست تغییر رمز یه وبلاگ بود. یوزرنیم وبلاگ آشنا بود ولی مطلقاًیادم نمیومد چنین وبلاگی درست کرده باشم. یوزرنیم رو زدم تو بلاگ اسکای و رمز معمولمو وارد کردم و اینو کشفیدم:

https://sar-e-khat.blogsky.com

اولین و آخرین پستش مال اسفند هشتاد و نهه. ای دل خجسته! ای دل دلک خجسته من! عجب بالا و پایین داره دنیا! آدمی که اونروزها عاشق شعر عاشقانه بود، تو عشق خرابکاری کرد و خرابه شد و دل خرابش از هر چی شعر عاشقانه بود بهم خورد. چقدر طفلکی بود اون آدم. چقدر دلم میسوزه واسه اون آدم، واسه همه ندونستنهاش و نتونستنهاش. چقدر اون آدم دوره از من امروز، ولی دل خجسته اش ارث رسیده به من. 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام!

چه جالب. یه وبلاگ می شناختم که البته "نقطه سر خط" بود. من یه بار وبلاگمو تو بلاگ اسکای حذف کردم و الا حقیقتا از سال 1390 اینجام.

بلاگفا رو نمی دونم چرا حذف کردم! پشیمان الان.

راستی یه پست راجع به بلاگ اسکای نوشتم. خیلی خوشحال میشم یه نگاهی بندازی؛ آخرش نظرتو راجع به بلاگ اسکای بگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد