کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کس تاب نگهداری دیوانه ندارد

اونجایی که میفهمی مشکل از خودته، همونجاست که طعم زندگی به کل عوض میشه. یه قورمه سبزی که لیمو عمانیش کمه تبدیل میشه به کوکوی سبزی با نون بیات، بدون ماست و سالاد و نوشیدنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین موحدین پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
بعد از شالها برگشتن به وبلاگ نویسی و پرسیدن حال دوستان قدیمی.
امیدوارم شاد و بروز باشید.
وبلاگ سالهای پیشم minoom.blogsky.con بود.

Woooow
سلاااام رفیق قدیمی
شاید باورت نشه، که البته خودم هم باورم نمیشه ولی همین امروز توی جاده قم داشتم به نوشته های وبلاگت و اون خاطره پیک نیک رفتنت با مینو فکر میکردم. اون زمان فانتزی من رابطه شما دو تا بود.

چه خوب که باز پیدات شد. الان کجا مینویسی؟

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
http://darshayeman.blogsky.com

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:20 ق.ظ

moh.movahedin
این و تو اینستاگرام سرچ کنی درخواست بدید اکسپتتون کنم.
متاسفانه دچار بحران روحی شدیدی شدم و برای خودم هم قابل درک نیستم.

از وبلاگت پیداست که خرابی.متاسفانه تو اینستا فعال نیستم.

فقط امیدوارم از این حال دربیای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد