کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

971116

ما بازی دوست داریم،

بازی من که اصلا  با تو کاری ندارم، دارم زندگیمو میکنم؛

بازی منظور خاصی نداشتم.... ببخشید اشتباه گرفتم.....ببخشید به جا نمیارم..... با من بودین؟  نه خیر کلی گفتم....

بازی من هوایی میزنم تو بپر با مخ بخور بهش!


ما بازی دوست داریم. بازی باعث میشه فکر کنیم جوونیم، زورمون به دنیا میرسه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
nj سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:46 ب.ظ http://njs.blogsky.com

یاد آهنگ بازی از مهراد هیدن افتادم

اینی که گفتی رو گوش دادم
کاش میشد با خوندن نوت من یاد چیزی که از نظرم اینقدر مزخرفه نیافتین. ولی خب نشد دیگه....

یک سیب چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:05 ق.ظ

خیلی خوبه، مانع از روزمرگی و دلمردگی میشه
همین فرمون برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد