کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

950205

زندگی -مخصوصا تو چند سال اخیر تونسته به من ثابت کنه برای کی.ر زدن به آدم، هیچ حدی قائل نیست. چهار سال پیش سربند یه سری ماجراهای ناخوشایند سیستم گوارشم ریخت بهم. به طبیب حاذقی که معرفی شده بود مراجعه کردم و نسخه ای گرفتم. دارو رو طبق دستور مصرف میکردم اما در کمال تعجب احوالاتم بدتر و بدتر میشد. با ترس از مسخره شدن، به هزار زحمت طبیب رو از وضعم مطلع کردم. در پاسخ گفت که از هر ده نفر که دارویی رو مصرف میکنند، هشت نفر اونها نتیجه مورد نظر رو میگیره، یک نفر نتیجه ای نمیگیره و یک نفر نتیجه عکس میگیره و الان تو همون یک نفری!

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ق.ظ

عجب ک.س شری گفته طبیب حاذق!!!

چرا کسشعر؟ تو مگه دکتری؟

ممد چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ب.ظ

خوشحالم که هنوز می نویسی

من از دوستان گوگل پلاسم

خوشحالم که میخونی دوست

احمد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:54 ق.ظ

دارویی که 10 درصد ضریب خطا داشته باشهاصلامجوزتولید بهش نمیدن
تصور کن 1000نفربخورن 100نفرشون مشکل پیدامیکننن

تصورت در مورد دانش تجربی بشر آرمانی نیست؟ گزاره دکترم در مورد تمام داروها بود نه فقط داروی من. اصولا خاصیت درمانهای تهاجمی همینه، کامل نیستن، عوارض جانبی دارن و تضمینی هم ندارن. مثلا شیمی درمانی میکنن به نیت از بین بردن بافت سرطانی ولی در عمل بیشتر بافتهای سالمآسیب میبینن تا جایی که طرف طاقت نمیاره و میمیره. آره جونم این علم آدمیزاده که بهش افتخارم میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد