کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

اگه بشه چی میشه...

وای خدای من! اگه این موقعیت جدید کاری نصیبم بشه خیلی خوبه، خیلی خیلی خیلی خوبه... از این شرکت کوفتی هم خلاص میشم... ساعت کاریم هم دو ساعت کم میشه... از این محیط کارگری و مرد و زن قاطی هم خلاص میشم، میرم یه محیط زنونه، هر چند اونجا هم مشکلات و خاله زنکبازی خودشو داره، ولی حداقلش آدم وقتی میخواد عطر بزنه و به خودش برسه احساس امنیت میکنه... اینجا من تا دو گرم از وزنم کم میشه، اول از همه آقای عکاس شرکت بهم تبریک میگه بابت موفقیتم در کم کردن وزن!!!!!!!! حالا فکر کن با چادر و مقنعه و قیافه کارگری من، یارو چقدر تو نخه!!!!!! اینا رو ولش، از همه مهمتر اون دو ساعت کار کمتره، بجاش میتونم بخوابمممممممممممممممممممم وای من میمیرم واسه خواب بعدازظهر .... من میمیرم واسه خواب بعدازظهر... من میمیرم واسه خواب بعدازظهر....

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

آرزو میکنم تو هدفت موفق شی

ممنونم

فرخ جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

جهت اطلاع شما عرض کنم که خواب بعدازظهر معمولا اضافه وزن میاره

فعلا که رو دور کم کردن وزنم، خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد