کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

900131

باید درونیاتم رو آماده ی یک شروع تازه کنم. تصمیم سختیه، خیلی سخت... با این بی حوصلگی من به نظر محال میرسه!!

پ.ن.

احتیاج دارم که یه کسی یه جایی به من احتیاج داشته باشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش تمدن شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
آدمها باید تو کارهای سخت خودشون رو نشون بدن
محال وجود نداره
امیدوارم موفق باشی

تشکر

[ بدون نام ] شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ


عزیزم برات ارزوی موفقیت میکنم

ممنونم

عباس یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

آبجی من صد جا بهت نیاز دارم ولی درست و حسابی آلارم نمیدی.
خیلی وقته منو نوازشم نکردی. احساس نمیکنی یه خورده باید به من محبت کنی. سر کیسه رو شل کن آبجی. دست نوازشتو روی موهای لختم بکش. این انرژی عاطفیتو به داداشت منتقل کن. تکیه گاه من تویی آبجی. معلم منی. مشاور روان شناس من تویی. همه چیز من تویی. فرشته ی شبای بی قراری منی. بهترین آبجی دنیا.
اگه راست راسکی مال خودم بودی محال بود یه ثانیه تناهت بذارم. اینقدر بهت محبت میکردم که از حال میرفتی.
آبجی. من خیلی بهت نیاز دارم. اون مژه های شیطانیت رو بیار بالا تا حال و روز آبجیتو ببینی. اون وقت میبینی که چه جوری مست زیباییتم.
تو حور دلربایی.
هیچ وقت تنها نیستی. من همیشه پیشتم. و تنها کسی که هیچ وقت خواسته هاش از خواهرش تموم نمیشه.
دوستت دارم

عزیزم من هم دوستت دارم، ولی دوست ندارم تو زندگیت وابسته ی من باشی، امیدوارم اینو بفهمی که بخاطر خودته، فقط بخاطر خودته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد