کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

۸۹۱۰۱۳

امروز واسه 50 تومان اضافه کرایه تاکسی شش تا تلفن زدم و دست آخر تهدید کردم که اگه این وضع اصلاح نشه، چند تا ماشین این خطی ها رو آتیش میزنم تا بفهمن که مردم خر نیستن!!!!



پ.ن.

اگه مسافرکشها زیاد کنند آدم نمیسوزه، ولی تاکسی که گرون میکنه آدم تا تهش میسوزه



پ.ن.۲

اگر خودسوزی به نشانه ی اعتراض خودکشی محسوب نمیشد و وعده ی عذاب نابخشودنی خدا رو نداشت، من قطعاً این کار رو میکردم. درست وسط میدون آزادی، زیر برج آزادی خودمو آتیش میزدم!

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

نه این کار رو نکنی ها!!!
اون وقت من بون تو چی کار کنم!؟؟؟!؟!؟!

زندگی کن عزیزم... با من یا بدون من زندگیتو کن

فرخ یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

بنزین بیارم خدمتتون

شما بیار، ما میریزیم تو باک ماشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد