کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

لذات

چند روز پیش سیب عزیزم منو به بازی دعوت کرده بود... امروز حوصلشو دارم که بازیشو ادامه بدم. موضوع اینه که از لذتهای زندگیم باید بنویسم:

1-آرایش کردن، واسه من لذت بخشه، حالمو خوب میکنه... هر بار یه قیافه ی تازه واسه خودم میسازم، و خودم از نگاه کردن به خودم کلی کیف میکنم.

2- وبگردی... این که دیگه لذت مشترک وبنویسهاست..

3- وقتایی که مامانم حالش خوبه با داداشم سر به سرش بذاریم و بخندیم.

4- داداش بزرگم راننده باشه و من هم کنار دستش باشم و معین گوش کنیم، اون هم با صدای بلــــــــــــــــــند

5- حاضر جوابی... وقتی جواب دندون شکن میدم خودم خیلی کیف میکنم...

6- وقتی یکی ازم تعریف میکنه، اون موقع هم خیلی حال میکنم.

7- با دختردایی هام بگو بخند راه بیاندازیم.

8- خوردن... خوردن خیلی تو زندگی من مهمه.

9- دویدن... اگه مکانش گیر بیاد، خیلی سر حالم میکنه.

10- آواز خوندن وقت ظرف شستن، شد خزان گلشن آشنایی....

۱۱- زل زدن به بچه کوچمولوها... بو کردن بچه کوچمولوها... تاتی کردنشون... بَخوربَخور کردنشون... وای خدا من میمیرم واسه بچه کوچمولو...

هنوز هم هست ولی دیگه حس نوشتن بقیشو ندارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

مورد ۱۱ هم جز علاقه مندی های اصلی منه اما چه می شه کرد آدم هر چی و دوست داره بهش نمی رسه

میترا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

11864197441689.01578499448سلام
با مطلب جدید آپم
تبدیل عکس شخصی به تابلوفرش اعلاء دستبافت
منتظرتم

یک جهان سومی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://gerdane.blogsky.com

مورد ۱۱ رو شدیدا موافقم.
کلا بچه ها هم با من خوبن

خوبه، خدا رو شکر

عباس یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://meandmysister.blogsky.com

عجب چیزایی دوست داری آبجی. من از ۱۱ خوشم میاد. مخصوصا دختر کوچولو های سفید برفی!!!!
دوست دارم لپشونو گاز بگیرم تا جیغ بکشند. چون خیلی دوستشون دارم.
من فکر کنم چون پاک هستند آدم دوستشون داره. اینطور نیست؟

بچه ها مستقیم از بهشت اومدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد