کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

من تیر خوردم بچه‌ها

صبحی دم مدرسه بچه، زیر نگاه‌های کثیف یه مشت آدم کثیف، حس کردم هر وقت روسری سرم نیست فاز «من هنوز زنده‌م لعنتیا»ی پاپیلون رو برمی‌دارم. رسیدم دفتر برام اسمش توقیف ماشین اومد:))



حالا باید چیکار کنم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
یه مرد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:22 ق.ظ http://Whiteshadow.blogsky.com

خاک بر سرشون کنند. تا کی می خوای مردم رو اذیت کنند؟
تا وقتی درآمد دارا

شایدم لازمه دوباره یه دعوا بشه و یه شلوغی ایجاد بشه. بعد بی خیال این بشن

اسیریم

سمیه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 12:04 ق.ظ

واسه من هم دو سه ماه پیش اومده
فعلا تا یه مدت آسه برو آسه بیا
خلاف نکن
توقف ممنوع و پارک ممنوع و ... پارک نکن
سمت میدونهای شلوغ وسط شهر (ولیعصر و ونک و جاهایی که می دونی لونه شونه) نرو
صندوقت رو خالی کن که اگر توقیف شدی چیز با ارزشی توش نباشه
اگر خواستن توقیف کنن مدارک رو نده، بگو همرام نیست، سوییچ رو هم نده، طبق قانون حق ندارن سوییچ بگیرن ازت
حتما ازشون قبض توقیف بگیر
اینها رو این مدته توصیه وار از اینور اونور شنیدم
و در آخر اینکه نگران نباش، من هم اولش خیلی ترسیدم، ولی فعلا که اتفاقی نیفتاده

فردا میرم ماشینو تحویل میدم، خلاصش کنم

سوسن دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:00 ق.ظ

اگه پیامی که اومده پانزده روز توقیف سیستمی خودرو باشه، لازم نیست ماشین رو جایی ببرین و تحویل بدین. میتونین پانزده روز ماشین رو بیرون نبرین یا فقط جاهایی برین که در مسیر پلیس راهنمایی نباشه که ماشین رو بخوابونن. بعد از پانزده روز دستور توقیف از روی سیستم پلیس راهنمایی حذف میشه.
اگه پیام دیگه ای اومده ممکنه با چیزی که گفتم فرق کنه.

از یه آشنا تو سیستم پرسیدم و گفتن که در سامانه ثبت شده ول کن آدم نیستن و تا ماشینو نگیرن آروم نمیگیگیرن. اگه با پای خودم برم دو سه روزه موضع حل میشه ولی اگه توقیفم کنن دو میلیون هزینه جرثقیلشه فقط.

سمیه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 10:51 ق.ظ

چرا آخه؟
بیشتر واسه ترسوندنه
دوست من رو تو میدون ولیعصر توقیف کردن
مجبور شد یک عالمه پول بده
یک ماه طول کشید تا ماشینش آزاد شد
وقتی با این نکته های کوچیک مشکلی واست پیش نمیاد چرا دستس دستی ماشینت رو میدی بهشون؟

برای اینکه پرسیدم و گفتن که در سامانه ثبت شده ول کن آدم نیستن و تا ماشینو نگیرن آروم نمیگیگیرن. اگه با پای خودم برم دو سه روزه موضع حل میشه ولی اگه توقیفم کنن دو میلیون هزینه جرثقیلشه فقط.

نسیم دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 03:48 ب.ظ

واسه منم اومد پیامکش
ک....کشا

من هم خیلی دلم میخواد اول و آخرشون رو فحش کش کنم، کافداراااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد