کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

970724

خیلی دلم میخواد فایل صوتی تولید کنم و بذارم وبلاگم ولی خب امان از کالیبر بالا! یعنی مهمتر از شلوغ بودن سرم، گشادیم جلومو گرفته که وقت بذارم و نرم افزار نصب کنم و بعد از ضبط ادیت کنم و الخ. حالا درسته صدای قابلی ندارم که واسه مخاطب جذاب باشه، ولی خب واسه دل خودم دوست دارم این کارو بکنم. شایدم یه روز به تنبلیم غلبه کردم. شایدم یکی پیدا بشه کارهاشوو واسم انجام بده. شایدم یه روز مجبور شدم. شایدم هزار تا شایدم دیگه که به فکرم نمیاد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
clarissa چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:15 ب.ظ

شعر بخوان

اون که حتماً

https://t.me/annoying_sound سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:38 ب.ظ https://t.me/annoying_sound

کی حوصله داره اینهمه کار کنه
خیلی راحت با یه برنامه ضبط صدا کارمو میکنم تازه خیلی وقتا با ویس تلگرام ضبط میکنم بدون کوچکترین ادیت یا افکت یا هرچی
شاید خوب نشه ولی من اینجوری دوس دارم
امتحان کن

شاید صدا و بیان خودت خیلی خوبه و نیازی نداری
شایدم سخت گیر نیستی
ولی متاسفانه در این مورد اونقدر ایده آلیست هستم که روش تو رو امتحان نمیکنم چون دوست دارم محصولم خوب یا حداقل متوسط بشه

مسلم دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 02:36 ق.ظ http://paeizaan.blogsky.com/

مگه چه ادیتی می خواین انجام بدین؟
اگه فقط بریدن قسمت های اضافیش منظورتونه که همه ی برنامه های ضبط این قابلیت رو دارن

گشادیم میاد اصلا شروع کنم! بعدم یه مشکلی که هست سر و صدای همیشگی بچه هاست. شب هم که میخوابن شوهرم خونه است و دوست ندارم در حضور اون این کارو بکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد