کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

960905


عدسی درست میکنی، از دستت در میره یه عالمه ادویه میریزی توش

چه کنم چه نکنم؟

یه عالمه سیب زمینی بهش اضافه میکنی تا مزه ش رو خنثی کنه. نگاه میکنی به غذا میبینی جای عدسی شده سیب زمینیـــی!

چه کنم چه نکنم؟

همه رو میریزی تو میکسر. نگاه میکنی میبینی یه قابلمه گنده خوراک میکس شده داری، خیلی بیشتر از یک وعده و دو وعده خوانواده ت. 

چه کنم چه نکنم؟

یه کاسه میبری واسه همسایه. همسایه میچشه میبینه قابل خوردن نیست. شوهر همسایه حتی حاضر نمیشه بچشه چون حالش از غذایی که شکل حنای خیس داده است بهم میخوره.

همسایه چه میکنه؟

غذا رو میریزه دور. همون کاری که خودت اول باید میکردی!

نظرات 1 + ارسال نظر
یک سیب چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:28 ق.ظ

من بودم قبل از افزودن سیب زمینی، یه مقدارش رو میذاشتم کنار برای عدس پلو
نمیشد؟
میشدا!

اصل مشکل زیاد شدن ادویه بود. یه عالمه زردچوبه و گلپر و فلفل و نمیدونم چه چیزهای دیگه توش داشت. تو عدس پلو که این چیزها رو نمیریزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد