کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

900231

مشاهده شده است که در مواردی، شاسی ماشین با توحش راننده نسبت مستقیم دارد!

۹۰۰۲۲۹

زندگی بدون دوست خیلی خالیه...

900228

آناکارنینا رو تو هفده هیجده سالگی تا وسطاش خوندم... چرا اون موقع خیانت آنا اینقدر به چشمم نمیومد؟ اما الان وقتی تو این دنیای گند مجازی قصه خیانتهای واقعی آدما رو میخونم، دلم بهم میخوره... دلم واقعاً به هم میخوره....

900227

من جوری نمینویسم که نوشته هام لایک بخوره یا شیر (share) بشه... خوب من اینجوری مینویسم دیگه... البته من دیگه خیلی کم مینویسم نسبت به قدیما... من اینا رو واسه خودم مینویسم که خودم بفهمم تو مغزم چی میگذره...


900226

خوش بحال اونایی که گاو به دنیا میان و گاو از دنیا میرن!!! خدایی چه صفایی میکنن واسه خودشون... تا حالا گاوی  دیدی که از شدت فشار عصبی سکته کنه؟ فشار خون بگیره؟ یا چه میدونم اعتراض کنه که چرا میدوشنش، چرا از پهنش هم سود میبرن ولی طویله اش رو درست تمیز نمیکنن؟؟ چرا هر وقت میخوان جفت میندازنش، هر وقت نمیخوان باید طاق باشه؟ گاوه دیگه نمیفهمه! با همه اینا کلی هم حس ناسیونالیستی داره، یه سره داره فریاد میکشه: مااااااااااااااااااااااااااااا. البته جمله اش یه فعل کم داره، فعل میتوانیم!

900225

جراح خوب سراغ ندارید؟ من سرطان حوصله گرفتم!

پ.ن.

اون قصه کوسه ها و ماهی ها بوداااااا، من الان بدجور کوسه لازمم...

900220

l

نه کلاً اصلا معیار از ازدواج میدونی یعنی چی؟

یعنی کلا میدونی داری چیکار میکنی؟

M

دارم یکی رو انتخاب میکنم که بقیه زندگیم تو خوشی و ناخوشی با هم باشیم

هم نیازهای عاطفیم رو رفع کنه، هم نیازهای جنسیمو.... هم اینکه من نیازهای اونو رفع کنم

خانم اجازه

درست گفتیم؟

l

نمیدونم والله

من خودم الان مونده ام

یه همسفر پیدا کردن اونقدرهام سخت نیست

من خوب اهدافم فرق میکرد

من همیشه میگم کسی که بشه باهاش زندگی رو ساخت

M

زندگی رو ساختن یعنی چی؟

یعنی چه جوری؟

تو به چه زندگی میگی ساخته شده؟

l

یعنی بتونی بعد 10 سال بگی یه چیزی داری

از لحاظ مادی

از لحاظ معنوی

یه استراتژی باید داشته باشی بهرحال

میخوای تو زندگیت به چی برسی؟

برای رسیدن به اون چه کاری از طرف مقابلت برمیاد

چی ازش میخوای

چه باید بکند

تو چه خواهی کرد برای رسیدن اون به اهداف شخصیش و همچنین برای رسیدن به اهداف مشترکتون چقدر حاضرید هرکدوم مایه بذارید

تا کجا با هم پیش میرید؟

خیانت از نظر هرکدوم چه معانی داره

برای گذشته تون چقدر ارزش قائلید

ربط آینده و گذشته تون چقدره

ملاکهای شخصیت سازی چی دارید؟

بهرحال پس فردا قراره یک موجود زنده وسط شما جوونه بزنه رشد کند تو این اجتماع

چه انگیزه هایی دارید؟

غیر از لباس عروس و یه ماشین پراید

یا حالا یه سوزوکی

جدی میگم

اینا مهمتر از نماز و روزه است

باور کن

خیلی مهمتر

M

راستشو بگم

من خودم خیلی به این مسئله فکر کردم

l

الان دعوام میکنی میدونم

M

اصلا میخواستم اینو به مشاورم هم بگم

نه نمیخوام دعوات کنم

میخوام اینو بگم

که من خودم هم اینایی که تو گفتی تو زندگی شخصیم یه جورایی تعریف نشده است

من هیچ استراتژی ندارم

هیچ نقشه راهی ندارم

اصلا مقصدی ندارم

باور کن

هر چی فکر میکنم میبینم هیچ چیزی خاصی نیست که دلم بخواد بهش برسم

l

پس بعد از زندگی اگه یه روز دیدی قربانی شدی و از لحاظ روانشناسی دچار حس قربانی عشقی شدن شدی، گله نکن

یهو بخودت میای میبینی شدی مجری برنامه های یکی دیگه

یا نه

کلا بعد 4 سال نه خونه دارید

یا اگر از اول داشته هیچی اضافه نکرده اید

با نصف فک و فامیل رابطه ای ندارید

هرچی درمیارید به معلوم نیست چی چی میزنید و هی میشینی میگی آی جای یه حسی تو زندگیم خالیه

M

میدونم این وضعیت من خیلی افتضاحه

ولی باور کن نمیتونم چنین اهدافی واسه خودم بذارم

هر چی فکر میکنم میبینم نمیتونم چیزی رو اونقدر تو زندگیم مهم کنم که بشه هدفم

l

چرا دیگه باید امروز که باهاش حرف زدی بخوای ازش

پنج شنبه

باید از اول استراتژی تعیین کنه

باید از اول معلوم باشه ازت چی میخواد

بعد تو خودت هم یواشکی تو این فاصله دستت میاد

M

اگر ازم چیز خاصی نخواست چی؟

ولی این سوال خوبیه ها

l

تو زندگی بهت فشار خواهد اومد

M

خواستگارام این سوال رو از من میپرسن ولی من تا حالا نپرسیدم که ازم چی میخوان

l

چون کسی که چیزی نمیخواد دلیلش این نیست که چیزی نمیخواد، چیزی نمیدونه

بعد زمانی که تو زندگی می فهمه چی میخواد یا تو از پسش برنمیایی یا میگی وای چه توقعات بیجا

یا یارو به خودش میاد و میگه زنم خوبه ولی توقعات منو ارضا نمیکنه

این جمله ای است که من از خیلی از مردها شنیده ام

M

آره

من هم همین طور

خیلی خوب شد که باهات حرفیدم

این که گفتی الان یه نکته کلیدی بود

l

ای جونم

M

اینکه اصلندش چی میخوام، چی میخواد؟؟؟

l

آره خوب

M

میدونی من چی میخوام؟ میخوام یه آدمی باشه که بشه بهش تکیه کرد

میدونم چی میخوام، باور کن میدونم

نه

l

چی میخوای

M

نمیدونم که میدونم یا نمیدونم

دروغ گفتم

l

پیدا کردی؟

کوفت



900224

خوش بحال اونایی که کولرهاشونو راه انداختن...

۹۰۰۲۲۳

گریه مال منه، که هیچ کاری ازم برنمیاد... گریه میکنم و میذارم صورتم خیش بشه، چشام بسوزه و تار بشه... گریه میکنم و نفسام میشه هق هق... گریه میکنم ولی بی صدا... گریه میکنم ولی بی گله و بی شکایت... گریه میکنم و خودم رو میسپارم به خدا... میدونم هست و داره میبینه، میدونم میدونه... همه چی رو میدونه.... گریه میکنم و صبر... صبر میکنم و گریه

۹۰۰۲۲۲

خوش بحال اونایی که سرشونو رو بالش نذاشته خوابشون میبره... بد بحال اونایی که فکر و خیال دارن، هی میگن فردا چی میشه، پس فردا چی میشه... هی تو دلشون ظرف میشون، رخت میشورن، آش هم میزنن...