کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

970729

همیشه به امروز فکر میکردم؛به اولین باری که ببینمش. داشتم دستامو میشستم که توی آینه دستشویی کشفش کردم ، اولین تار موی نقره ای رو. خنده ام گرفته بود. بالاخره پیداش شد. اول چروکای ریز زیر چشمام و حالا هم این تار نقره ای. واسه من روز به یادموندنی ایه. کی فکرشو میکرد؟ 29 مهر 97. 

red sparrow

به جز حضور بی نقص چهره و اندام [اوفففف] جنیفر لارنس، این فیلم هیچ چیز خاص دیگری نداشت. همان کلیشه های همیشگی هالیوود بود: آمریکایی ها خیلی خوبند؛ روسها خیلی بد -در این فیلم خیلی هم دیوث! هستند؛ جنگ آمریکا و روسیه تمام نشدنی است؛ البته که همیشه آمریکا برنده است. 

970724

خیلی دلم میخواد فایل صوتی تولید کنم و بذارم وبلاگم ولی خب امان از کالیبر بالا! یعنی مهمتر از شلوغ بودن سرم، گشادیم جلومو گرفته که وقت بذارم و نرم افزار نصب کنم و بعد از ضبط ادیت کنم و الخ. حالا درسته صدای قابلی ندارم که واسه مخاطب جذاب باشه، ولی خب واسه دل خودم دوست دارم این کارو بکنم. شایدم یه روز به تنبلیم غلبه کردم. شایدم یکی پیدا بشه کارهاشوو واسم انجام بده. شایدم یه روز مجبور شدم. شایدم هزار تا شایدم دیگه که به فکرم نمیاد. 

پر شدم از هر چه در این خانه نیست

داریم به هم عادت میکنیم

دارم به همه چیزش عادت میکنم

دارم یاد میگیرم چطور به حواشی آزار دهنده اش اهمیت ندم

دارم یاد میگیرم چطور بی نیاز باشم

دارم یاد میگیرم نخواستن رو، پس زدن رو، بی خیال و بی تفاوت بودن رو

دارم یاد میگیرم غرق نشدن رو، بی تاب و بی قرار نشدن رو، سخت و سرد بودن رو

یه جورایی خیالم راحت شده که چیزی عوض نمیشه

آرامشم آرامش اون ویلون زنیه که فهمید تایتانیک داره میره زیر آب، اما خودشو تو دست و پا نیانداخت، اونقدر نواخت تا آب به زیر کفشهاش رسید؛ میدونم یه روز من هم به خودم میلرزم و ویولنمو میذارم رو پام، اما الان فقط میتونم به نواختن ادامه بدم و زیبایی خلق کنم، یه زیبایی که هیچ زیبایی شناسی شاهدش نیست.

970701

مهر ماه باشه

شمال باشه

نم بارون بزنه

عشقت پشت فرمون باشه

حمیرا بخونه: 

من این عالم عشقو به عالم نفروشم...

ولی در واقع مهر ماهه

تهرانه

ترافیک میدون آزادیه

یه پدر خسته پشت فرمونه

و به اصرار بچه ها اندی برای بار هزارم داره میخونه:

پریای ما کاشکی با ما باشه بیشتر، بیشتر، بیشتر....